Wydawnictwa dla pracowników – Najlepsze praktyki
Co kilka lat przeprowadzamy badanie, w którym prosimy osoby zajmujące się komunikacją wewnętrzną o przesłanie swoich czasopism dla pracowników. W zamian oferujemy raport, który pozwala zapoznać się z praktykami stosowanymi przez inne firmy w odniesieniu do wydawnictw wewnętrznych. Raport zawiera również fragmenty pism pokazujące ciekawe rozwiązania i najlepsze przykłady dobrego wykorzystania tego medium. Wiem, że dla osób tworzących pisma dla pracowników przykłady innych magazynów i wiedza o stosowanych praktykach są zawsze bardzo interesujące i stanowią inspirację dla własnego czasopisma. To nie jest konkurs, to nie jest ranking, to po prostu okazja do wymiany doświadczeń.
Mam nadzieję, że podobnie będzie i tym razem. Ruszamy właśnie z kolejną edycją badania. Trwa ono do końca marca.Wszystkie informacje o badaniu oraz ankieta dostępne są na naszej stronie internetowej.
Najważniejsze wyniki z badania opublikujemy na naszych stronach www i na blogu, ale pełny raport z przykładami prześlemy wyłącznie osobom, które wezmą udział w badaniu. Dlatego zachęcam do wypełnienia ankiety i przesłania jednego numeru swojego pisma.