Witamy w epoce digitalizacji – Zmiana myślenia o pracy, firmie i komunikacji wewnętrznej

  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Udostępnij

O czym była mowa na niedawno zakończonej konferencji face 2016

Oto kilka migawek z właśnie zakończonego, najważniejszego w Polsce spotkania branżowego w obszarze komunikacji wewnętrznej.

GJS3
Joanna Stępień,
Consultant,
GFMP Management Consultants
Digitalna transformacja to głęboka zmiana w:
– technologii,
– produktach i usługach,
– doświadczeniu klienta,
– procesach firmy,
– modelach biznesowych.
Zmiana ta następuje w zarządzaniu i ludziach.
A to stanowi największą szansę na renesans komunikacji.

 

IBL3
Bas Lepelaars,
Senior Communication Advisor,
ING

Priorytetem w ING jest:
– przyśpieszenie innowacji
– myślenie poza tradycyjną bankowością,
by rozwijać nowe usługi i modele biznesowe.
Za parę lat możemy nie nazywać się już bankiem i możemy mieć użytkowników zamiast klientów, tak jak inne firmy online.
Chcemy przewodzić transformacji bankowości.

 

HEV3
Emmajane Varley,
Group Head of Insight, Culture and CEO Communication,
HSBC

Nie da się już działać na zasadzie:
– napisz perfekcyjny komunikat,
– wyślij go przez idealny kanał,
– wciśnij go ludziom do głowy
i mieć nadzieję, że zmieni to ich zachowanie.
To nie działa na moje 6-letnie dziecko, więc jakim cudem ma działać na naszych pracowników?

 

GWK3
Wojciech Kurda,
Senior Consultant,
GFMP Management Consultants
Digitalizacja dla komunikacji wcale nie oznacza konieczności digitalizowania narzędzi komunikacji.
Digitalizacja wymaga, by komunikacja była przede wszystkim skuteczna – mająca wpływ na postawy pracowników.
Skuteczna komunikacja jest
– zorientowana na cele,
– dopasowana do potrzeb odbiorców,
– dwustronna,
– wiarygodna.
Wcale nie musi być oparta na nowych technologiach.

 

EYLW3
Lewis Woodward,
Global Communications and Engagement Leader,
EY

Ludzie, których zatrudniamy chcą nie tylko dobrze dla siebie, ale też dla świata.
Nasz szerszy cel „Building a better working world” to więcej niż CSR:
– zapewnia głębsze znaczenie stojące za codzienną pracą naszych pracowników
– buduje naszą markę od wewnątrz na zewnątrz.

LOGO FACE 16 M