Poszukujemy: DYREKTOR DS. KOMUNIKACJI
Naszej firmie od lat udaje się przyciągać najlepszych z najlepszych i jeszcze ich rozwijać i zatrzymywać. A to głównie dlatego, że wewnątrz jesteśmy dokładnie tacy, jak pokazujemy to z dumą na zewnątrz. Doskonale wiemy, że każdy inteligentny człowiek rozpozna niezgodność mając jakikolwiek kontakt z firmą. Zmyślone piękne obrazy, oderwane od rzeczywistości przyciągnąć mogą tylko naiwnych, głupców, albo zrezygnowanych – a my takich nie szukamy.
Aby nadal zapewniać tę wysoką spójność dzięki doskonałej komunikacji z naszymi wewnętrznymi i zewnętrznymi grupami docelowymi, poszukujemy obecnie osoby na wymienione wyżej stanowisko.
CZEGO OCZEKUJEMY?
- Rozpoczynania wszelkich działań komunikacyjnych od zadania sobie pytań „dlaczego” i „po co”, czyli wyjścia od potrzeb klienta, przejścia do celów firmy, oczekiwań zarządu i interesu jej pracowników, by ostatecznie tworzyć komunikację zachwycającą wszystkie te grupy
- Gotowości do postrzegania swojego zadania jako aktywnego współkształtowania tego fragmentu świata, jakim jest organizacja
- Realizacji działań, które mają znaczenie dla ludzi, dzięki doskonałemu, wielowymiarowemu rozumieniu potrzeb wszystkich naszych odbiorców na bazie regularnie przeprowadzanych, sensownych badań
- Doradzania zarządzającym w rozwijaniu zaufania przez wielostronną komunikację – mimo, że wszyscy w zarządzie jesteśmy fanami i praktykami otwartej komunikacji, zdajemy sobie sprawę, że zawsze możemy być lepsi
- Niesłabnących chęci do poszukiwania nowych, lepszych sposobów osiągania stale mierzonych celów, które są bezpośrednio związane ze strategią firmy
- Bycia osobą, która z niejednego pieca chleb jadła, czyli wiedzy na światowym poziomie o aktualnych trendach i wyzwaniach w komunikacji firmy oraz bogatego doświadczenia pozwalającego skutecznie na nie odpowiadać
- Zdolności do marzeń, czyli idealizmu w celach, ale też twardego stąpania po ziemi, czyli realizmu w dobieraniu środków ich osiągnięcia
CZEGO NIE OCZEKUJEMY?
- Bezmyślnego przenoszenia rozwiązań ze swojej poprzedniej firmy i nazywania tego innowacją
- Interesowania się tylko instrumentami komunikacji, zamiast celami naszej firmy
- Biernego oczekiwania na dostarczenie kompletu materiałów – to nie jest stanowisko listonosza
- Koncentracji na wizerunku firmy zamiast na współtworzeniu środowiska pracy, które emanuje
- Rozwiniętych umiejętności stosowania sztuczek PRowych i retorycznych tricków, czyli ogólnie pojętego manipulowania
CO OFERUJEMY?
- Możliwość wykonywania zawodu i zachowania integralności etycznej, dzięki pełnej otwartości i wysokiej spójności słów i czynów, kłamstwo nie jest częścią tego stanowiska
- Pozycję partnera a nie wykonawcy, bo dyrektor ds. komunikacji w naszej firmie ma otwarte drzwi na każde spotkanie, a jego opinia i doradztwo są wręcz oczekiwane
- Nieporównywalne z innymi firmami możliwości ciągłego rozwoju, dzięki niesamowitym, pionierskim inicjatywom, które realizujemy w naszej firmie, po to by być gotowym na konkurowanie zarówno ze światowymi gigantami digitalizacji jak i najbardziej prężnymi start-upami
- Ogromne pole do popisu i uwolnienia pokładów kreatywności, dzięki wysokiej decyzyjności oraz wpisanemu w nasze DNA dążeniu do odróżniania się
- Bardzo dobre wynagrodzenie, bo na każde stanowisko szukamy najlepszych i tak też ich traktujemy
- Dlatego najlepsi rzeczywiście u nas pracują, co pozwoli również Pani / Panu kwitnąć w inspirującym i pozbawionym barier środowisku
* * * * *
Proszę nie przesyłać CV – to niestety tylko przykładowe idealne ogłoszenie dla osób odpowiedzialnych za komunikację.
Będę natomiast wdzięczny za podpowiedzi – co Państwo dodaliby jeszcze do takiego idealnego ogłoszenia?