Poszukujemy: CEO / PREZES ZARZĄDU

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Firma międzynarodowa, od 20 lat obecna na rynku polskim, szczycąca się od zawsze jednym z najwyższych wskaźników satysfakcji klienta na świecie, co jest tylko i wyłącznie możliwe dzięki ogromnemu zafascynowaniu naszych ludzi, tym, co robią, poszukuje kandydata na powyższe stanowisko.

JACY JESTEŚMY?

  1. Nasza wizja, misja i wartości nie funkcjonują tylko na papierze, ale i w rzeczywistości. O to dbają wszyscy nasi pracownicy na co dzień, co udowadniają regularne badania, realizowane przez kompletnie niezależną firmę, w której nie zamawiamy pozytywnych wyników, lecz obiektywną ocenę. Ocenę, która ma służyć permanentnemu ulepszaniu naszej organizacji, a nie potwierdzaniu naszej wyimaginowanej świetności. Popełniamy również błędy, ale chcemy uczyć się na nich i właśnie to na bieżąco czynimy.
  2. Zaufanie i otwartość w firmach w Polsce kształtuje się na średnim poziomie 23%, u nas na poziomie 86%. W naszej firmie nie panuje strach ani w kontaktach między pracownikami, ani przed przyszłością, bo nie klepiemy się ciągle po plecach, tylko nieustannie prowadzimy dialog o tym, dokąd zmierzamy i dlaczego? W naszej firmie pracownicy chętnie spędzają 1/3 swojego życia, bo doskonale wiedzą, że wynika z tego coś bardzo istotnego, mogą się przy tym rozwijać, nie tylko w kompetencjach zawodowych, ale i jako ludzie. Stąd, nie mamy żadnych problemów z psychiczną regresją u pracowników, którzy w takiej sytuacji uciekają w tzw. światy równoległe (malowanek, kotków), czyli w tzw. magiczny świat, eliminujący zależność przyczynowo-skutkową (Kurt Andersen), a w pracy są ciągle zalatani, lub śpią na posiedzeniach nieprzygotowanych grup projektowych, których projekty nigdy się nie kończą, bo są zastępowane przez ciągle nowe.
  3. Obecnie jesteśmy bardzo mocno zaangażowani w proces transformacji digitalnej, w wysokim stopniu niezależnie od centrali koncernu, bo u nas liczy się różnorodność i przez to wysokie dopasowanie do lokalnego rynku. Proces ten opieramy na wszystkich ludziach, to oni mają za zadanie w mini zespołach projektowych wykreowanie naszej wspólnej przyszłości.

JAKICH UMIEJĘTNOŚCI OCZEKUJEMY?

  1. Nadawania wyższego sensu temu, co ludzie mają w organizacji robić, tzn. ciągłego pokazywania, dokąd zmierzamy, czemu i komu ma to służyć i przede wszystkim wykazywania tego, co każdy pracownik będzie indywidualnie z tak obranej drogi miał.
  2. Określania kompetencji i odpowiedzialności dla bezpośrednio podległych pracowników, delegowania zadań na powyższej bazie, a więc delegowania z prawdziwego zdarzenia. Naszym miernikiem efektywności w tym obszarze jest fakt, że CEO prawie zawsze ma czas.
  3. Najwyższych umiejętności społecznych – przede wszystkim wysokiej empatii, oraz komunikacji kierowniczej – na Pani / Panu bowiem bezpośrednio spoczywa odpowiedzialność za wysoki stopień doinformowania pracowników w firmie.
  4. Daleko rozwiniętego wielopłaszczyznowego myślenia – umiejętności uwzględniania jednocześnie wielu czynników, mających tak bezpośredni, jak i pośredni wpływ na daną sprawę, dane zjawisko oraz zdolności posługiwania się jednocześnie wiedzą nie tylko z obszaru ekonomii, ale i psychologii, socjologii, filozofii, nauk o komunikacji społecznej.
  5. Bieżącego udzielania szczerego i konstruktywnego feedbacku.

 CZEGO NIE OCZEKUJEMY?

  1. Naśladowania innych, m.in. posługiwania się benchmarkami do zaniżania naszych ambitnych celów, ciągłego poszukiwania case studies tego, co już gdzieś i kiedyś się sprawdziło. Gdyby tak się dało, to już sami dawno byśmy to robili.
  2. Budowania własnej marki na bazie symboli zewnętrznych, a nie wewnętrznych szeroko rozumianych wartości, posługiwania się technikami manipulacji społecznej, a nie własnym myśleniem.
  3. Zaprocedurowania firmy na śmierć, ale dla Pani / Pana poczucia komfortu, wynikającego z fobii kontrolowania innych, ale nie samego siebie.
  4. Braku konsekwencji w tym, co Pani / Pan mówi i robi.
  5. Tworzenia klik i silosów w firmie, które mają służyć zabezpieczeniu Pani / Pana interesów.
  6. Zwalania winy za brak własnej skuteczności na centralę.

CO OFERUJEMY?

  1. Przestrzeń, w której rzeczywiście można się realizować osobiście i jednocześnie mieć poczucie, że robi się coś więcej. Dla otoczenia, społeczeństwa, a nawet świata.
  2. Ponadprzeciętne wynagrodzenie, ale bez żadnych dodatkowych benefitów. Tych nie oferujemy również naszym pracownikom, ponieważ uważamy takie podejście za wysoce szkodliwe, bo wspierające zachowania infantylne.
  3. Tak, jak i wszystkim naszym pracownikom, prawdziwy rozwój kompetencji, prawdziwy, bo z prawdziwego zdarzenia. Nie tanie, sztampowe szkolenia do odhaczenia, lecz rzeczywiście, a nie udawanie indywidualnie zaprojektowane plany rozwoju. Minimum technik, maksimum myślenia. Wierzymy w to, że kompleksowości świata nie ogarnia się technikami, lecz efektywnym myśleniem. Naszym celem jest, aby techniką, którą najczęściej posługują się pracownicy, była technika wielopłaszczyznowego myślenia.

* * * * * * *

Tak, mniej, więcej, powinno wyglądać przyzwoite ogłoszenie, jeżeli firmie rzeczywiście zależy na równie przyzwoitych kandydatach.

Oczywiste jest, że treść powinna być zgodna z prawdą, czyli z rzeczywistością firmy.

Przedstawianie deklaratywnych treści mija się z celem. W dobie mediów społecznościowych natychmiast wiadomo, z jaką organizacją ma się do czynienia.

W przygotowaniu dalsze ogłoszenia, m.in. na stanowiska Dyrektora HR i Dyrektora Komunikacji.