d
c

2 komentarze

  1. Tomm
    17 czerwca 2017 @ 16:17

    “jak powiedzieć pracownikom, z których 80% zajmuje się powtarzalnymi procesami”

    Proste, wystarczy nie klamac pracownikom ze SSC stanowia integralna czesc biznesu globalnej marki ale zaakceptowac niewyogodna prawde iz arbitraz kosztowy zacheca firme do przeniesienia nie dodajacych wartosci aktywnosci biznesowych do Polski.
    W skrocie, otwieramy sie u Was bo jestescie tansi, a pusta i kalkowana narracje o ‘specjalistach’, ‘misji’ itd wyrzucic do smieci.

    Reply

  2. Wojciech Kurda
    21 czerwca 2017 @ 13:53

    Jeżeli kompletnie nic nie zamierza się z tym problemem robić, to faktycznie lepiej powiedzieć prawdę niż głupio kłamać.
    Ale istnieje szereg działań, które mogą sytuację tych pracowników zmienić w pozytywnym kierunku.
    Tylko trzeba je znać i przede wszystkim chcieć wprowadzić.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *