d
c

2 komentarze

  1. Elżbieta Gołąb
    12 września 2014 @ 12:41

    Podoba mi sie Twoja konstatacja, że wiarygodność osobowości wychodzi z wewnątrz na zewnątrz i że to pracownik, ‘twarz firmy’ jest najlepszym jej ambasadorem. Ciekawi mnie w jaki sposób pozyskujcie zaangażowanie pracowników i jakie podejmujecie działania, by pracownicy w naturalny sposób stali się adwokatami firmy.

    Reply

    • Łukasz Kowalik
      12 września 2014 @ 19:22

      Zaangażowanie pracowników jest obecnie jednym z najważniejszych zadań…no właśnie: kogo? Myślę, że obecnie to rola HR, komunikacji marketingowej i PR oraz szeroko rozumianej kadry kierowniczej. W firmie Intel zaangażowanie budujemy przede wszystkim przez tworzenie bardzo dobrej atmosfery i komfortu pracy, w tym ułatwiając łączenie życia zawodowego z prywatnym. Nie stosujemy żadnych „zachęt” do komunikacji zewnętrznej – z moich obserwacji rynku wynika, że często takie motywowanie przynosi efekt odwrotny do zamierzonego – natomiast bardzo dbamy, aby nie powstawały bariery i ograniczenia. Jednocześnie udostępniamy pracownikom interesujące treści podane w atrakcyjny sposób oraz wspieramy pasje i zainteresowania pracowników. Tyle w wielkim skrócie. Opowiemy to dokładnie na Face!

      Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *