David MacLeod oraz Shel Holtz na face 2014
Z przyjemnością potwierdzamy, że naszymi tegorocznymi gośćmi specjalnymi face 2014 będą David MacLeod oraz Shel Holtz – dwaj światowego formatu eksperci.
David MacLeod jest guru angażowania pracowników. Jest jednym z najpopularniejszych prelegentów w Wielkiej Brytanii, a jego kalendarz zapełnia się błyskawicznie. Tym bardziej cieszymy się, że nie ominie nas możliwość spotkania i porozmawiania z nim.
David ma bogate doświadczenie. Jest żywiołowym i inspirującym mówcą. Potrafi wywrzeć faktyczny wpływ na swoich słuchaczy oraz zmotywować ich do działania. Jest współautorem raportu „Engaging for Success”, przygotowanego na zlecenie brytyjskiego rządu, opublikowanego w 2009 r. Raport pokazuje, na ile zaangażowanie pracowników jest ważne dla brytyjskiej gospodarki i jak wpływa na jej konkurencyjność i efektywność. David założył również ruch Engage for Success. Inicjatywa ta pokazuje, że można pracować, rozwijać pracowników, organizacje i kraj w inny, lepszy sposób – poprzez uwalnianie możliwości i potencjału ludzi.
Dowody pokazujące przełożenie zaangażowania pracowników na biznes przedstawia poniższa grafika opracowana przez Engage for Success:
Więcej informacji o zaangażowaniu pracowników oraz o ruchu Engage for Success dostępnych jest w poniższych materiałach:
Strona ruchu Engage for Success
http://www.engageforsuccess.org
Blog Engage for Success
http://www.engageforsuccess.org/news
Nasz drugi gość specjalny – Shel Holtz – jest szefem Holtz Communication + Technology. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i public relations, przede wszystkim w integracji nowych technologii ze skutecznymi strategiami komunikacji. Łączy technologie online z komunikacją już od połowy lat 80. Wspiera organizacje w efektywnej komunikacji z pracownikami (poprzez intranet) oraz z partnerami zewnętrznymi (dzięki kanałom i rozwiązaniom internetowym). Shel publikuje i regularnie występuje na konferencjach. Prowadzi także popularnego bloga A Shel of my Former Self.
Shel jest jednym z niewielu ekspertów w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, którzy łączą strategiczne podejście do komunikacji z ogromną wiedzą na temat praktycznych i technicznych aspektów wykorzystania wszelkich nowinek medialnych na poziomie komunikacji firmy z pracownikami i zewnętrznymi odbiorcami. Dlatego jest idealną osobą do wprowadzania w najbardziej złożone tematy dotyczące trendów i sposobów wykorzystania nowych mediów na poziomie firmowym. Warto zobaczyć i posłuchać jego prezentacji na temat technologii mobilnych w komunikacji z pracownikami jako przykładu omówienia tych rozwiązań:
Zachęcamy także do lektury artykułów Shela:
Study proves internal social media engages employees
8 ways to get employees to comment on the CEO’s blog
Tegoroczna face 2014 odbędzie się 14-16 października 2014 r. w Warszawie. Będzie forum wymiany idei oraz pomysłów związanych z komunikacją firmową.