GFMP Management Consultants
Digitalizacja Transformacja Komunikacja
  • Oryginalność
  • Oferta
  • Doświadczenie
  • Wiedza
  • Rozwój
  • Badania
  • Kontakt
  • Blog
NOISE-iko
1 Sie 2011

Joanna Stępień

Dobrze poinformowani?

Codziennie jesteśmy dosłownie zalewani informacjami. Dzięki postępowi technologicznemu dzieje się to coraz intensywniej i szybciej – wiemy wszystko, wszędzie i o każdej porze. Ale czy naprawdę jest to takie dobre?

Więcej

STORM-iko
29 Lip 2011

Urszula Jabłońska

Z nowym żywiołem …

„Nie mam pewności, że jesteśmy dobrze zarządzani. Podejmowane decyzje są bezsensowne, nieprzemyślane i chaotyczne! Wygląda na to, że kierownictwo straciło kontakt z rzeczywistością. A może kompletnie nie zależy im na pracownikach i firmie. Co innego jest w strategii, misji i celach firmy, a co innego odbywa się w praktyce.” – to wypowiedź jednego z pracowników.

Więcej

FISH-iko
27 Lip 2011

Kamil Forkasiewicz

Ryba psuje się od głowy

Prowadziłem ostatnio serię warsztatów z kadrą menedżerską dużej firmy FMCG, ukierunkowanych na wprowadzenie Performance Management, a więc i kultury wysokich osiągnięć. Podczas omawiania barier, które dotychczas uniemożliwiają realizację celów biznesowych, jeden z kierowników podsumował te przeszkody jednym stwierdzeniem „ryba psuje się od głowy”.

Więcej

lake
25 Lip 2011

Bogdan Dąbrowski

NORWEGIA w naszym otoczeniu

Najprostszą obroną przeciętnego człowieka przed strasznymi przeżyciami jest uznanie danej tragedii, jako czegoś nienormalnego, szalonego, a więc nie podlegającego jakiejkolwiek ustrukturyzowanej, logicznej dyskusji. Bo to się i tak w głowie nie mieści.

Więcej

WHEEL-iko
25 Lip 2011

Joanna Stępień

Nowe reguły gry

Nie tak dawno temu posiadanie strony internetowej było dla korporacji normą. Ostatnio jednak osoby odpowiedzialne za komunikację coraz częściej zastanawiają się w ogóle nad sensem jej dalszego prowadzenia.

Więcej

zappos
19 Lip 2011

Joanna Stępień

Kultura organizacyjna przewagą konkurencyjną

Na tegorocznej liście 100 najbardziej pożądanych pracodawców według magazynu Fortune czołowe pozycje zajmują stali bywalcy tego typu rankingów: SAS, Google, Boston Consulting Group. W pierwszej dziesiątce znalazła się też firma Zappos, zajmująca się wysyłkową sprzedażą obuwia i akcesoriów. Skąd taka popularność Zappos?

Więcej

WHIP-iko
19 Lip 2011

Wojciech Kurda

Czy dobrze się komunikując, kręcimy bat na samych siebie? – Dylematy prezesa

Podczas niedawnej prezentacji wyników badania opinii pracowników przeprowadzonej w dużej, odnoszącej sukcesy rynkowe firmie, prezes tej firmy zapytał, czy nie jest tak, że im więcej się komunikujemy, tym bardziej rosną oczekiwania pracowników?

Więcej

papers
18 Lip 2011

Joanna Stępień

Zmiany cywilizacyjne a komunikacja korporacyjna

Wreszcie pojawiła się książka, która klarownie wyjaśnia zmiany cywilizacyjne doświadczane przez nas, na co dzień. Publikacja Bernarda Pouleta o niepokojącym tytule „Śmierć gazet i przyszłość informacji” ukazała się niedawno w Polsce nakładem Wydawnictwa Czarne i, choć opisuje problemy prasy z francuskiego punktu widzenia oraz bardziej globalnej perspektywy, to jednak jej treść jest równie aktualna na […]

Więcej

alone
18 Lip 2011

Urszula Jabłońska

Skazani na wczesną emeryturę czy płynący z nurtem zmian?

W prasie angielsko i niemieckojęzycznej z obszaru zarządzania, coraz częściej można przeczytać tytuły w stylu „The End of the Middle Manager”. Niosą one złowrogie wieści dla tych menedżerów, którzy zarządzanie wciąż sprowadzają do administracyjnego rzemiosła, czyli poplanować, poorganizować, skontrolować, a na koniec ocenić efekty.

Więcej

hotelik
18 Lip 2011

Bogdan Dąbrowski

Hotel, hotelik, pensjonat … blog

to obiekt, którym najchętniej zarządzałoby kilku mi znajomych, wysoko postawionych w hierarchiach międzynarodowych koncernów, menedżerów, tak w Polsce, jak i za granicą. Również w Przekroju, kilka tygodni temu, można było przeczytać, że popularność serialu ‘Dom nad rozlewiskiem’ uzasadniona jest właśnie takim marzeniem wielu menedżerów w naszym kraju. W ten sposób szukają nowego sensu w swojej […]

Więcej

«< 46 47 48 49 50

Szukaj

Krótko i na temat

Wymienimy Państwu osobiście stary olej, na którym absolutnie nie zajedzie się w digitalną transformację, na nowy. Przestawimy Państwa na właściwe tory myślenia zanim zmiażdży Państwa walec przemian.
GALERIA >>

Nasz newsletter

Popularne wpisy

  • Gorący kartofel, który zaczął parzyć
  • Co digitalizacja oznacza dla HR?
  • Grywalizacja w onboardingu. Albo po polsku: Nikomu się nie chce gadać z nowym.
  • Małgorzata Dobosz, Dyrektor Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju w SKANSKA specjalnie dla GFMP: Oferta pracy: Komunikacja wewnętrzna, Poszukiwany: Najlepszy Sprzedawca na Świecie
  • Dobra komunikacja kierownicza – Dlaczego jest tak rzadka i jak to zmienić?

Najnowsze komentarze

  • Sandra o Co Deloitte robi dobrze, a co gorzej w swoim nowym systemie ocen? [część 1]
  • Myszorro o ¡Zamknąć wszystkie działy komunikacji!
  • sybilla o Manuele zarządzania

Kategorie

  • Absurdy w organizacji
  • Auf Deutsch
  • Case study from hell
  • Digitalizacja
  • Dyskusja
  • Dzieci z Bullerbyn
  • Dziennikarstwo polskie
  • GFMP Future Focus
  • In English
  • Integralny menedżer
  • Jaskółki zmian
  • Komunikacja
  • Konferencja face
  • Menedżer
  • Miłość i biznes
  • Paranoja zarządzania
  • Radykalna zmiana
  • Raporty z badań
  • Rozmowy o przyszłości
  • Zarobiona Magda

Archiwa

GFMP Management Consultants
© GFMP Management Consultants 2019