Konferencja face jest wydarzeniem cyklicznym organizowanym przez GFMP Management Consultants każdej jesieni od 1997 roku.

Face jest najważniejszym spotkaniem branżowym, stanowiącym forum wymiany doświadczeń dla najlepszych w Polsce praktyków z dziedziny komunikacji, dającym również unikalną możliwość spojrzenia na najnowsze osiągnięcia w komunikacji na świecie.

Współpracujemy z:

  • David MacLeod

    David MacLeod

    face 2014
  • Shel Holtz

    Shel Holtz

    face 2014
  • Steve Crescenzo

    Steve Crescenzo

    face 2013, face 2006
  • Dr Pamela Shockley-Zalabak

    Dr Pamela Shockley-Zalabak

    face 2012
  • Brad Whitworth

    Brad Whitworth

    face 2012
  • Barbara Fagan-Smith

    Barbara Fagan-Smith

    face 2011
  • D. Mark Schumann

    D. Mark Schumann

    face 2010
  • Jim Ylisela

    Jim Ylisela

    face 2009
  • Roger D'Aprix

    Roger D'Aprix

    face 2008, face 2003
  • John Smythe

    John Smythe

    face 2007
  • Prof. Cees B. van Riel

    Prof. Cees B. van Riel

    face 2002, face 1998
  • Prof. Charles J. Fombrun

    Prof. Charles J. Fombrun

    face 2001
  • Prof. Paul A. Argenti

    Prof. Paul A. Argenti

    face 2000
  • Dr Thomas J. Larkin

    Dr Thomas J. Larkin

    face 1999
  • Dr Mary Jo Hatch

    Dr Mary Jo Hatch

    face 1999

ARCHIWUM POPRZEDNICH EDYCJI

LOGO FACE 16 M
face 2016 Witamy w epoce digitalizacji: zmiana myślenia o pracy, firmie i komunikacji wewnętrznej

Renesans komunikacji. Czy wykorzystamy szansę, jaką daje wejście w nową erę?
Joanna Stępień, GFMP MANAGEMENT CONSULTANTS

Siła misji – rola wyższego celu ey w budowaniu marki wewnątrz i na zewnątrz
Lewis Woodward, EY

Jak nowe technologie zmieniają podejście do komunikacji
Magdalena Bugajło, DHL PARCEL

Pracownicy transformują bankowość: Innovation Bootcamp!
Bas Lepelaars, ING

Nowe podejście do badania opinii pracowniczej: codziennie, online, Amazon
Marzena Więckowska, AMAZON OPERATIONS

Projekt „Zamknij się i słuchaj”: odnawianie poczucia celu i jedności w HSBC
Emmajane Varley, HSBC

Komunikacja wewnętrzna i kultura organizacyjna
w start-up’ie z silną międzynarodową marką Virgin Mobile
Piotr Suchodolski, VIRGIN MOBILE

Co pracownicy myślą o komunikacji wewnętrznej? – wyniki badań w polskich firmach
Wojciech Kurda, GFMP MANAGEMENT CONSULTANTS

Zmiana sposobu myślenia o komunikacji – pracownik i jego przełożony w centrum uwagi
Andrzej Stangret, PGE

Przejrzyste formaty informacji dla zapracowanego szefa i pracownika
Magdalena Szymanowska, COLOPLAST

Warsztaty: Czy moja firma poradzi sobie w erze digitalizacji – Jak komunikacja może ją wesprzeć w tym przejściu?

face 2016

GFMP LOGO FACE 15 m rgb
face 2015 Odpowiedź komunikacji na radykalne zmiany w otoczeniu firm

Dostosowanie sposobów działania komunikacji wewnętrznej do nowych warunków
Joanna Stępień, Wojciech Kurda, GFMP MANAGEMENT CONSULTANTS

„Employee First, Customer Second” – Budowanie zaangażowania u pracowników
Trevor Rulton, Beata Kossakowska, Monika Sawka, HCL TECHNOLOGIES

Kultura zjada strategię na śniadanie – Jak zmienia się komunikacja wobec zmian w firmie i jej otoczeniu
Tina Vidergar, SAP

Wzmacnianie zdolności organizacji do efektywnego reagowania na dynamiczne otoczenie biznesowe
Paula Pereira, Marcin Klimczyk, PHILIP MORRIS INTERNATIONAL

Czy jestem odpowiedzialna/y za komunikację wewnętrzną w firmie?
Małgorzata Dobosz, SKANSKA

Rola komunikacji w budowaniu nowoczesnego miejsca pracy
Andrzej Borczyk, MICROSOFT

Trendy nie omijają nikogo – zmiany w zarządzaniu i komunikacji w PGL Lasy Państwowe
Anna Malinowska, Artur Rutkowski, PGL LASY PAŃSTWOWE

Komunikacja wewnętrzna a potrzeby zmieniającej się organizacji
Jaana Maijanen, Monika Kuczyńska, NSG GROUP

Silna i stabilna organizacja ucząca się – Jak rozwijać i komunikacyjnie wspierać gotowość pracowników do dzielenia się wiedzą
Klaudia Morawiec, LG DISPLAY POLAND

Qultura jutra, czyli o tym jak prowadzić zmiany kulturowe w działaniu
Barbara Rajmańska, AXA POLSKA

Integracja, współpraca i wielokierunkowa komunikacja – Nowe rozwiązania i nowe myślenie o komunikacji
Wojtek Mrugalski, KOMPANIA PIWOWARSKA

Jak zaprojektować i wdrożyć intranet, który pozwala pracownikom efektywniej współpracować?
Agnieszka Micał, TAURON OBSŁUGA KLIENTA

Warsztaty: Nowy kierunek – Sprawczość menedżerów odpowiedzialnych za komunikację

face 2015

FACE-14
face 2014 – Gdzie się podziała osobowość organizacji?

Erozja osobowości firmy – Skąd się bierze, jak jej zapobiegać?
Joanna Stępień, GFMP Management Consultants

Zaangażowanie pracowników a sukces firmy – Dowody na zależność i sposoby rozwijania zaangażowania
David MacLeod, Engage for Success

Jak tworzyć platformy łączące pracowników – ze sobą wzajemnie i z firmą?
Shel Holtz, Holtz Communication + Technology

Jak w wielkiej firmie tworzymy kulturę pełnego energii start-upu?
Katarzyna Perłowska, Anna Klimczuk, Mondelēz International

Jak nie komunikować się z pracownikami? Sesja tworzenia anty-podręcznika
Joanna Stępień, Wojciech Kurda, GFMP Management Consultants

Jak dotrzeć do „Igreka”, czyli nasz restart w komunikacji wewnętrznej
Katarzyna Grabowska, Alior Bank

Zaufanie – dialog – zaangażowanie. Zmieniająca się komunikacja a osobowość organizacji
Elżbieta Gołąb, Tesco Polska

Komunikacja wewnętrzna w intensywnym procesie zmieniania oblicza firmy
Robert Świerzyński, Marzanna Kierzkowska, ENERGA-OPERATOR

Siła technologii i siła ludzi. Jak zapewnić pełne wykorzystanie potencjału pracownika i zespołu w zmieniających się warunkach
Tomasz Klekowski, Łukasz Kowalik, Intel Technology Poland

Działania komunikacyjne kształtujące atrakcyjną i otwartą osobowość firmy
Agata Witczak, Karolina Majowicz-Prager, Thomson Reuters

Monolog czy dialog? Komunikacja integralną częścią kultury organizacyjnej
Anna Kulawik, Tomasz Bąk, Provident Polska

Korporacyjne niebo, czyli Power Point vs Excel
Monika Matak, Żywiec Zdrój

Warsztaty: Komunikacja masy z masą, czy osobowości z osobowością? Jak docierać do pracowników

FACE 13 LOGO F
face 2013 – Komunikacja > Kultura > Inspiracja

Rola komunikacji wewnętrznej w rozwijaniu zaangażowania pracowników
Steve Crescenzo, Crescenzo Communications

Co robić, by liczyć się na rynku pracy za pięć lat?
Steve Crescenzo, Crescenzo Communications

Make It Matter – Kultura otwartego dialogu w centrum usług biznesowych
Agnieszka Orłowska, Renata Sima, HP Global Business Center Poland

Inspiracja istnieje, ale musi zastać cię przy pracy – Komunikacja, która inspiruje i wspiera realizację strategii
Justyna Czarnoba, Barbara Stępień, GlaxoSmithKline Poland

Komunikacja jako sposób na podnoszenie wyników biznesowych organizacji
Magdalena Poradzka, Aldona Orłowski, EDF Polska

Nowe idee a rzeczywistość – Dlaczego sensownym ideom tak trudno jest się przebić?
Wojciech Kurda, GFMP Management Consultants

Heinz Global Performance System – Budowa kultury partnerskiej w firmie produkcyjnej
Marzena Więckowska, Zbigniew Jachowicz, HJ Heinz Polska

Z pasji do piwa – Budowanie identyfikacji i wspólnej kultury korporacyjnej
Magdalena Brzezińska, Grupa Żywiec

Rozwijanie kultury organizacyjnej poprzez działania komunikacyjne angażujące pracowników
Diana Bonczar, UBS Poland Service Centre

Rybę angażuje się od głowy! – Jak angażujemy do budowania zaangażowania?
Małgorzata Bartler, Adriana Oleksy, P4

Integrowanie działań komunikacyjnych w ramach zróżnicowanej organizacji Volvo Polska
Anna Nojszewska, Volvo Polska

Rozwijanie zaangażowania i kształtowanie postaw pracowników poprzez kulturę i komunikację firmy
Małgorzata Moczyńska, Jolanta Wilczyńska, Alfa Laval Polska

Warsztaty: Program minimum dla komunikacji – Jak osiągnąć wiele, skupiając się na 5 kluczowych działaniach?

LOGO FACE 12 F CMYK
face 2012 – Naga firma: Wzmacnianie kultury i budowanie zaufania poprzez komunikację firmy

Strategie komunikacji budujące zaufanie do organizacji w niespokojnych czasach
Dr Pamela Shockley-Zalabak, University of Colorado

Rozwijanie zaufania dla rozwijania firmy: Najważniejsze zadanie prezesa
Brad Whitworth, Cisco

Jak prowadzić komunikację budującą zaufanie w czasach powszechnej nieufności?
Krzysztof Kouyoumdjian, Philips Polska

„License to communicate” – komunikacja oparta na zaufaniu filarem wizerunku firmy
Marko Mihajić, Maersk Polska

Badania komunikacji wewnętrznej – Jak je wykorzystać do istotnych zmian w organizacji
Wojciech Kurda, GFMP Management Consultants

Budowanie dialogu w organizacji z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
Edyta Skorupska, Mateusz Rachlewicz, PKO Bank Polski

Informacje czy emocje? Jak zaangażować pracowników do procesu zmian
Magdalena Gera-Pikulska, Anna Dobieszewska, Polska Telefonia Cyfrowa

Pragmatyzm w komunikacji wewnętrznej, jako remedium na rosnącą kompleksowość zagadnień organizacyjnych
Marek Mos, Google Poland

Doskonalenie komunikacji i rozwój kultury organizacyjnej w Volkswagen Poznań
Monika Hajbowicz, Volkswagen Poznań

Komunikacja w środowisku międzynarodowym
Sylwia Wódkowska-Pęksyk, Maja Paradecka, Arla Global Financial Services Centre

Warsztaty: Jak uczynić cele firmy celami pracowników? – Skuteczne wdrażanie strategii dzięki komunikacji

FACE 11 LOGO P2
face 2011 – Integrowanie komunikacji > Rozwijanie dialogu > Redukowanie kompleksowości

Praktyczne podejście do mierzenia ROI i zwiększania efektywności komunikacji
Barbara Fagan-Smith, ROI Communication

Budowanie wizerunku zewnętrznego rozpoczyna się wewnątrz firmy – zintegrowane działania komunikacyjne w Volvo Polska
Krzysztof Trembecki, Anna Nojszewska, Volvo Polska

Dialog w Grupie Żywiec – jak rozmawiać z interesariuszami wewnątrz i na zewnątrz firmy
Monika Matak, Grupa Żywiec

Inicjatywa pracownicza jako sposób inicjowania i wprowadzania zmian w organizacji
Piotr Karnkowski, Bank BPH

Nowa rola komunikacji w czasach rozproszenia kontroli nad wizerunkiem organizacji
Wojciech Kurda, GFMP Management Consultants

Pracodawca jako Partner dla pracownika – strategia komunikacji wewnętrznej w GE Power Controls
Piotr Gruszecki, GE Power Controls

Budowanie zaangażowania pracowników, czyli storytelling w praktyce
Monika Dąbrowska, Aviva Europe

Budowanie marki i zwiększanie efektywności poprzez komunikację, styl zarządzania i kulturę organizacyjną
Joanna Łodygowska, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

Pracownik albo klient – czy komunikacja korporacyjna zawsze musi wybierać?
Iwona Sarachman, Justyna Janawa, Tesco Polska

Zintegrowana komunikacja w erze Facebooka i nowych mediów
Krzysztof Kouyoumdjian, Philips Polska

Warsztaty: Zmiana stylu zarządzania poprzez zmianę kultury organizacyjnej firmy

GFMP FACE 2010 1
face 2010 – Wiarygodność Firmy > Identyfikacja Pracowników > Skuteczność Strategii

Nowe zasady angażowania się pracowników / Istota partnerstwa / Zaczynaj od prawdy (następnie edytuj)
D. Mark Schumann

Wiarygodność komunikacji wewnętrznej w okresie zmian
Małgorzata Zięba, Faurecia

Zaangażowany czy obojętny? Przekonać pracowników do strategii i przeżyć – doświadczenia LUKAS Banku w komunikowaniu nowej strategii
Izabela Mościcka, Magdalena Tarnas-Kaczmarek, LUKAS Bank

Asseco Family – budowanie identyfikacji pracowników z firmą w kontekście fuzji i przejęć w grupie kapitałowej Asseco
Katarzyna Drewnowska, Asseco Poland

Trendy w komunikacji wewnętrznej, których nie można przeoczyć
Wojciech Kurda, GFMP Management Consultants

Skuteczne kaskadowanie strategii firmy jako element zarządzania zmianą
Bożena Soberka, Magdalena Szumna, British American Tobacco Polska

Od magazynu wewnętrznego do portalu społecznościowego, czyli droga do dwukierun-kowej komunikacji zorientowanej na informację zwrotną
Wojtek Mrugalski, Kompania Piwowarska

Jak w dobie mediów społecznościowych uczynić z gazety firmowej atrakcyjne narzędzie komunikacji w firmie?
Grzegorz Górski, Toyota Motor Manufacturing Poland

Jak w IBM komunikujemy pracownikom ideę firmy – Mądrzejszy Świat
Katarzyna Janik, IBM Polska

Komunikacja wewnętrzna w ZAK SA – czynnik zwiększający efektywność firmy
Alicja Stronciwilk, ZAK SA

Warsztaty: Wzmacnianie wiarygodności i zaufania do wyższej kadry zarządzającej

GFMP LOGO FACE 09 2
face 2009 – Zwiększanie efektywności organizacyjnej

Strach przed porażką. Dlaczego firmy tracą odwagę i jak komunikacja może pomóc im ją odzyskać?
Jim Ylisela, Ragan Consulting

Otwartość to skuteczność – O zburzonych ścianach w mBanku
Katarzyna Kania, mBank

Komunikacja wewnętrzna w Volvo Polska w czasach zwiększania efektywności organizacyjnej
Krzysztof Trembecki, Volvo Polska

Komunikacja wewnętrzna AmRest, jako akcelerator wzrostu firmy
Jolanta O’Malley, AmRest SE

Rola komunikacji wewnętrznej w sytuacji pogorszenia się wizerunku branży – wnioski dla wszystkich z sytuacji w branży bankowej
Wojciech Kurda, Agnieszka Młynarczyk, GFMP Management Consultants

Zmiana oczami komunikacji: perspektywa korporacyjna versus lokalna – Doświadczenia Vattenfall w procesach konsolidacji
Piotr Kędzierski, Andrzej Wyszyński, Vattenfall Poland

Nie zapomnieć o żadnej grupie odbiorców! – Jak poradziliśmy sobie z kompleksowością komunikacji w okresie wprowadzania nowego modelu organizacyjnego
Anita Stec, Unilever Polska

Kiedy standardowa komunikacja to za mało – Intensyfikacja komunikacji wewnętrznej w Bridgestone w trudnych czasach
Patrycja Ślosarczyk, Bridgestone Poznań

Ewolucja komunikacji – Od tabu do współtworzenia na przykładzie International Paper – Kwidzyn
Anna Borzeszkowska, Agnieszka Kuniec, International Paper – Kwidzyn

Warsztaty: Dynamizacja organizacji – Jak zwiększać efektywność organizacyjną przez spójne działania komunikacyjne i HR?

FACE LOGO 08 M
face 2008 – Strategia > Odbiorcy > Narzędzia

Redukowanie kompleksowości działań komunikacyjnych w bardzo trudnych dla firmy sytuacjach
Bogdan Dąbrowski, GFMP Management Consultants

Tworzenie wiarygodnej firmy – Komunikacja ze sceptycznie nastawionymi pracownikami
Roger D’Aprix, ROI Communication

Wykorzystanie sieci społecznych i technologii Web 2.0 w komunikacji korporacyjnej i HR
Stephan Herrlich, IntraWorlds

Komunikacyjne puzzle – Konstruowanie kompleksowego sposobu komunikacji w Ericsson poprzez dobór właściwych mediów
Katarzyna Pąk, Ericsson

Panel dyskusyjny: CEO Communication. Rola Prezesa / Dyrektora Generalnego jako nadawcy komunikacji
Dyskusja z udziałem gościa specjalnego, wykładowców oraz zaproszonych gości

Prezes też człowiek, czyli budowanie kultury organizacyjnej poprzez tworzenie relacji zarządu z pracownikami w ING Banku Śląskim
Edyta Bracik, Dorota Hałas-Krupińska, ING Bank Śląski

Komunikowanie strategii i strategia komunikacji Vattenfall w Polsce
Piotr Kędzierski, Jolanta Wierzbicka, Vattenfall Poland

Nowe ścieżki, czy wytarte szlaki – Poprawa procesów komunikacyjnych w Tesco Polska
Elżbieta Gołąb, Tesco Polska

Jak budować skuteczną strategię dla komunikacji wewnętrznej i Employer Branding – Sprawdzone metody Mars Polska
Katarzyna Falecka-Grodny, Ewa Sękowska-Wasilewska, Mars Polska

Wykorzystanie spotkania firmowego do komunikowania strategii i budowania zaangażowania w Coty
Violetta Lechowicz, Coty Polska

Magazyn wewnętrzny jako element instrumentarium komunikacji wewnętrznej zorientowanego na potrzeby odbiorców
Wojtek Mrugalski, Kompania Piwowarska

Warsztaty: Jak efektywnie komunikować poważne zmiany i duże projekty

FACE07 LOGO M
face 2007 – Nowoczesne strategie komunikacji

Myślenie potrzebami odbiorców
Bogdan Dąbrowski, GFMP Management Consultants

Zaangażowanie pracowników i jego przełożenie na wprowadzanie zmian i wyniki firmy
John Smythe, Engage for Change

Komunikacja wewnętrzna w globalnej, wielokulturowej organizacji
Andrzej Krzyształowski, Filip Kuźniak, ArcelorMittal Poland

Komunikacja wewnętrzna jako niezbędny czynnik w procesie wprowadzania nowej strategii biznesowej firmy
Magdalena Malicka, Gruner + Jahr Polska

Komunikacja zmian podczas wprowadzania nowego modelu zarządzania HR
Renata Śliwińska-Cherian, Philip Morris Polska

Komunikacja wewnętrzna jako kluczowy element pozyskiwania, utrzymania i motywowania pracowników w Lafarge Cement SA
Joanna Sienkiewicz, Sylwia Leśniewska, Lafarge Cement

Najlepsze praktyki komunikacji wewnętrznej w fabryce samochodów General Motors Manufacturing Poland
Renata Pilch, General Motors Manufacturing Poland

Komunikacja zmian w HR – jak wśród natłoku informacji spowodować, by komunikat był zauważalny, czytelny i prowokował do działania
Anna Warecka, Philips Polska

Efektywny proces komunikacji na przykładzie otwarcia Laboratorium Oprogramowania IBM w Krakowie
Eryka Maria Gizińska, IBM Polska

Rola komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu zmianą na przykładzie projektu relokacji siedziby GSK
Renata Augustyniak-Nogaś, GlaxoSmithKline

Warsztaty: Rola, zadania i instrumenty komunikacji w procesie utrzymania pracowników z najwyższym potencjałem

4D G FACE06 LOGO
face 2006 – Trendy i najlepsze praktyki w komunikacji w Polsce i na świecie

Budowanie zaangażowania pracowników
Steve Crescenzo, Crescenzo Communications

Integrowanie narzędzi elektronicznych i drukowanych
Steve Crescenzo, Crescenzo Communications

Jak kształtować otwartość w firmie – niezbędny warunek dla sprawnej komunikacji wewnętrznej:
Wprowadzenie: Otwartość w firmie – podstawowy problem w polskich firmach według badań opinii pracowników
Bogdan Dąbrowski, GFMP Management Consultants

Budowanie otwartości poprzez stwarzanie platformy wypowiedzi – Forum Pracownika
Anna Rusajczyk, Provident Polska

Otwartość w komunikacji wewnętrznej
Kalina Siekierska, British American Tobacco

Zwiększanie otwartości poprzez działania na bazie diagnozy opinii pracowników
Violetta Lechowicz, Coty Polska

W jakim stopniu poszczególne instrumenty wspierają otwartość, która do niczego nie prowadzi, a na ile pozwalają kształtować pożądaną kulturę organizacyjną?
Dyskusja z udziałem gościa specjalnego i wykładowców

Komunikacja wewnętrzna, a ciągle zmieniająca się rzeczywistość organizacji – akcja, czy reakcja?
Program komunikacji, jako narzędzie poprawy współpracy w firmie Wyeth
Monika Girdwoyń, Wyeth

Komunikacja XXI w. – od tablicy ogłoszeń i radiowęzła do czatów i hydeparku
Katarzyna Myśliwiec, Bank BPH

Cele i instrumenty komunikacji wewnętrznej w nowoczesnym środowisku pracy
Ewa Lis, Krzysztof Małecki, Hewlett-Packard Polska

Komunikacja konsolidacji funkcji logistycznej w 12 krajach Europy Wschodniej na rzecz nowego Centrum Logistycznego Coty
Violetta Lechowicz, Leszek Szelerski, Coty Polska

Długofalowa strategia korporacji i jej przełożenie na komunikację w Polsce
Izabella Dessoulavy-Gładysz, DHL Express (Poland)

Warsztaty: Efektywna realizacja potrzeb komunikacyjnych zarządu

FACE05
face 2005 – Budowanie zaangażowania pracowników

Zaangażowanie pracowników jako warunek innowacyjności firmy
Bogdan Dąbrowski, GFMP Management Consultants

Komunikacja ukierunkowana na słuchanie: Zastosowanie i efekty
Janis Forman, UCLA Anderson School of Management

Komunikacja: strategiczne narzędzie wspomagające osiąganie celów biznesowych
Cezary Mączka, General Electric

Komunikacja wspierająca zaangażowanie pracowników – system komunikacji wewnętrznej w Johnson & Johnson Poland
Leszek Huzior, Johnson & Johnson

Budowanie zaangażowania pracowników przez komunikację w Coca Cola HBC Polska
Katarzyna Nizińska, Coca Cola HBC Polska

Jak skutecznie wdrażać wartości korporacyjne, by nie pozostały tylko deklaracjami na papierze na przykładzie Yamanouchi
Iwona Grabarczyk, Astellas

Różnorodność a standardy korporacyjne, czyli jak pogodzić ogień i wodę
Katarzyna Reinfuss, Motorola

Rozmowa okresowa jako narzędzie budowania zaangażowania pracowników w Siemens
Anna Tarnowska, Wiesława Czarnecka-Stańczak, Siemens

Jak wykorzystać komunikację, by rozwijać sprawną, odnoszącą sukcesy organizację?
Elżbieta Gołąb, Philip Morris Polska

Rola marki w budowaniu zaangażowania pracowników
Urszula Jabłońska, GFMP Management Consultants

Warsztaty: Budowanie zaangażowania pracowników poprzez efektywne komunikowanie wartości firmowych

face2004 logo
face 2004 – Strategiczne zarządzanie komunikacją

Najważniejsze trendy i wyzwania dla komunikacji 2004
Roman Rostek, GFMP Management Consultants

Powiązanie strategicznej komunikacji wewnętrznej z wynikiem finansowym firmy
Patrick R. Williams, P.R. Williams Communications

Danone Way – wprowadzenie nowego narzędzia budowy kultury korporacyjnej
Przemysław Pohrybieniuk, Danone

Kryzysy komunikacyjne – przyczyny, błędy, rozwiązania
Bogdan Dąbrowski, Roman Rostek, GFMP Management Consultants

Zwiększanie wykorzystania intranetu przez pracowników
Piotr Wrzalik, Contium

Skuteczne wdrażanie strategii poprzez komunikację
Bogdan Dąbrowski, Roman Rostek, GFMP Management Consultants

Rewitalizacja Forum Pracownika – motywacja przez komunikację
Monika Matak, Provident Polska

BP w Polsce – Strategia komunikowania
Dorota Adamska, BP Polska

Komunikacja wewnętrzna narzędziem angażowania pracowników w British American Tobacco Polska
Bartosz Cholawo, British American Tobacco Polska

Pracownik najlepiej poinformowany – najbardziej zaangażowany
Katarzyna Śliwińska, Grupa Ergo Hestia

Warsztaty: Jak angażować kierowników w komunikację podczas zmian

face03
face 2003 – Wspieranie zmian poprzez komunikację

Prawdy i mity o komunikacji w zmianach
Bogdan Dąbrowski, GFMP Management Consultants

Wykład główny – Komunikując zmianę: Jak wiązać miejsce pracy z rynkiem
Roger D’Aprix, D’Aprix & Company

Compaq / HP – czy 1 + 1 może dać 3?
Katarzyna Tomczak, Hewlett-Packard Polska

System zarządzania wiedzą jako instrument wspomagający realizację misji HeidelbergCement Group / Górażdże Cement
Jacek Połącarz, Górażdże Cement

Komunikacja wewnętrzna – co mówią badania?
Roman Rostek, GFMP Management Consultants

Heinz – PREMIER food company in Europe – o wdrażaniu europejskich wartości w polskiej firmie
Dorota Ponińska, Heinz Polska

Agenci są wśród nas – czyli jak wspólnie z pracownikami inicjować i wdrażać zmiany
Joanna Antkiewicz, Aventis Pharma

Budowanie inicjatywy pracowników Provident Polska – Forum Pracownika i Forum Przedstawiciela
Marzena Krasuska, Anna Czerska, Provident Polska

Jak zaprzyjaźnić wrogów? – Proces komunikacji podczas łączenia firm Grupy Żywiec
Krzysztof Rut, Grupa Żywiec

Jak zostać strategicznym partnerem zarządu podczas zmian
Dyskusja plenarna

Warsztaty: Zarzadzanie komunikacją w zmianach

Face2002
face 2002 – Nowoczesne strategie komunikacji

Nowe role menedżerów odpowiedzialnych za komunikację
Bogdan Dąbrowski, GFMP Management Consultants

Fame&Fortune: Działania komunikacyjne przynoszące sukces
Prof. Cees B. van Riel, Erasmus University Rotterdam

Wprowadzenie w Leroy Merlin rozwiązań systemowych opartych na filozofii podziału
Balbina Wiesławska, Ewa Stelmasiak, Leroy Merlin Polska

Efektywne działania w ramach komunikacji wewnętrznej w firmie Ericsson
Katarzyna Pąk, Ericsson

Budowanie synergii między polityką personalną a komunikacyjną
Roman Rostek, GFMP Management Consultants

Integracja działań komunikacyjnych i HR na przykładzie wdrażania modelu kompetencyjnego w Servisco
Aleksandra Leśniańska, Servisco

Kształtowanie komunikacji wewnętrznej w Philip Morris Polska
Iwona Sarachman, Robert Badurek, Philip Morris Polska

Wdrażanie intranetu w firmie GlaxoSmithKline Pharmaceuticals jako przykład zaangażowania pracowników w komunikację
Ryszard Woźniak, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals

Plan komunikowania i angażowania pracowników w projekt zarządzania wiedzą w firmie ING Nationale Nederlanden
Marcin Salata, ING Nationale Nederlanden

Intranet – filozofia, potrzeba czy konieczność
Ewa Zaremba, Polska Telefonia Cyfrowa

Warsztaty: Zastosowanie komunikacji w zarządzaniu wiedzą

FACE 2001
face 2001 – Najnowsze wyzwania dla komunikacji

Najważniejsze wyzwania dla komunikacji – prezentacja wyników badań
Roman Rostek, GFMP Management Consultants

Reputacja organizacji jako jej największy zasób
Prof. Charles J. Fombrun, Stern School of Business, New York University

Mierzenie reputacji firmy – projekt Reputation Quotient
Prof. Charles J. Fombrun, Stern School of Business, New York University

Polityka społeczna firmy i jej komunikowanie a reputacja na przykładzie ABB
Andrzej Brzozowski, ABB Poland

Internet – możliwości i zagrożenia dla reputacji firm
Bogdan Dąbrowski, GFMP Management Consultants

Rola komunikacji w zarządzaniu wiedzą
Roman Rostek, GFMP Management Consultants

Działania komunikacyjne podczas zmian w Banku BPH
Grzegorz Brzęczek, Katarzyna Myśliwiec, Bank Przemysłowo-Handlowy

Budowanie wizerunku „Pracodawcy z wyboru”
Cees J. Heiman, Pfizer Polska

Intranetowa gazeta firmowa jako efektywne narzędzie komunikacji wewnętrznej w firmie Schenker
Bartłomiej Rosenkiewicz, Schenker

Efektywne wykorzystanie zróżnicowanych sposobów komunikacji na przykładzie zakładu Opel Polska
Zbigniew Lazar, General Motors Polska

Komunikacja wewnętrzna podczas zmian w Reemtsma Polska
Mariola Krzyżaniak, Reemtsma Polska

FACE 2000
face 2000 – Efektywna komunikacja wewnętrzna

Budowanie strategii komunikacji wewnętrznej przynoszącej efekty
Bogdan Dąbrowski, GFMP Management Consultants

Znaczenie komunikacji wewnętrznej w całościowej komunikacji firmy
Prof. Paul A. Argenti, Tuck School of Business

Najefektywniejsze rozwiązania dotyczące komunikacji wewnętrznej w firmach w USA (prezentacja wyników badań)
Prof. Paul A. Argenti, Tuck School of Business

Komunikacja wewnętrzna firmy podczas procesu integracji – na przykładzie fuzji RJ Reynolds oraz Japan Tobacco International
Iwona Handschuh, Japan Tobacco International

Efektywne zastosowanie różnorodnych sposobów komunikowania
Roman Rostek, GFMP Management Consultants

Sposoby doskonalenia komunikacji wewnętrznej w Kostrzyn Paper
Sylwia Zaranek, Kostrzyn Paper

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w komunikacji wewnętrznej
Tomasz Karpowicz, Compaq

Komunikacja wewnętrzna jako warunek efektywnej realizacji strategii Philip Morris Polska
Elżbieta Gołąb, Philip Morris International

Informacja – Integracja – Business
Antoni Mielniczuk, Polska Telefonia Cyfrowa

Wdrażanie nowych wartości firmy w aspektach strategicznym, komunikacyjnym i
personalnym w firmie Reckitt Benckiser
Monika Mróz -Jabłońska, Reckitt Benckiser SA

Gazetki firmowe jako narzędzie komunikacji wewnętrznej – prezentacja wyników badań
Roman Rostek, GFMP Management Consultants

FACE 99
face 1999 – Komunikacja w zmianach

Zarządzanie komunikacją w procesie zmian
Bogdan Dąbrowski, GFMP Management Consultants

Komunikując zmianę – jak dotrzeć do pracowników i ich zmienić
Thomas J. Larkin, Larkin Communication Consulting

Komunikacyjne wsparcie wdrażania nowych rozwiązań organizacyjnych w PGNiG SA
Ewa Pluta, PGNiG SA

Marka firmy – budowanie i zmiana
Mary Jo Hatch, Cranfield School of Management

Integracja pracowników w czasie fuzji
Mikołaj Mogilnicki, PricewaterhouseCoopers

Budowanie wizerunku Schneider Electric w oparciu o kapitał marek koncernu
Alexandre Bourdariat, Urszula Klimczak, Schneider Electric

Zarządzanie komunikacją w fazie dynamicznego wzrostu
Jan Tkaczow, Messenger Service Stolica

Identyfikowanie i unikanie zagrożeń w procesie zmian
Roman Rostek, GFMP Management Consultants

Wszystko się zmienia, nikt nic nie wie – strategia komunikacji w procesie zmian
Friedemann Lutz, Kienbaum Management Consultants GmbH

Komunikacja i polityka marki w fuzjach i przejęciach na przykładzie ING Group
Ruud Polet, ING Group

Komunikacja w procesie integracji poznańskiej Polfy z Glaxo Wellcome
Aldona Zygmunt, Glaxo Wellcome Polska

face98
face 1998 – Zarządzanie komunikacją firmy

Zarządzanie komunikacją
Bogdan Dąbrowski, GFMP Management Consultants

Strategia tworzenia wizerunku koncernu Novartis po połączeniu Ciba-Geigy i Sandoz
Dorota Chojecka, Novartis

Bariery i perspektywy dla komunikacji w firmach w Polsce – wyniki badań
Roman Rostek, GFMP Management Consultants

Planowanie długoterminowych działań PR na przykładzie fabryki Opla w Gliwicach
Zbigniew Lazar, General Motors

Public Affairs – nawigacja informacji
Zbigniew Wróbel, PepsiCo

Audyt komunikacyjny
Prof. Scott R. Olson, Ball State University

Rola stałych elementów promocyjnych w kampanii Intel Inside
Tomasz Klekowski, Intel

Corporate Branding
Prof. Cees B. M. van Riel, Erasmus University Rotterdam

Zarządzanie komunikacją firmy podczas fuzji
Jochen Döring, Renata Sikora, Siemens

Organizacja komunikacji
Bogdan Dąbrowski, GFMP Management Consultants

Komunikacja jako podstawa organizacji firmy Dell
Roman Durka, Dell

Corporate Identity – w poszukiwaniu trwałej opowieści firmowej
Prof. Cees B. M. van Riel, Erasmus University Rotterdam

Zarządzanie w burzliwych czasach
Christopher Large, Nationale Nederlanden

Zarządzanie komunikacją w kryzysie
Prof. Scott R. Olson

Lojalność czy zdrada: informacja dla innowacji w organizacji
Prof. Stuart Macdonald, University of Sheffield

Czas wojny, czas pokoju – elastyczność w podejściu do komunikacji z konsumentem
Przemysław Wojak, CPC Amino

Kontrola działań komunikacyjnych
Roman Rostek, GFMP Management Consultants

Tchibo – młoda marka. Kreowanie wizerunku na przykładzie kawy Gran Cafe
Wioletta Rosołowska, Maria Oskroba, Tchibo

Rola komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu zmianami w Deutsche Bank
Clas Röhl, Deutsche Bank AG

Warsztaty: Analiza kultury firmy

logoface97
face 1997 – Zintegrowana komunikacja firmy

Idee komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, koncepcja Corporate Identity
Bogdan Dąbrowski, GFMP Management Consultants

Koncepcja zintegrowanej komunikacji oraz osobowość firmy
Dr Anke Derieth, Nutrinova

Zintegrowany system komunikacji w ICL
Ewa Rożniecka, ICL Poland

Corporate Identity w Bayer AG
Dr Monika Schuetze, Bayer AG

Zachowanie firmy oraz komunikacja wewnętrzna
Dr John Parrish – Sprowl, Indiana University Purdue University

Zachowanie firmy i public affairs
Anna Kutymska, Shell Polska

Międzynarodowa korporacja a wizerunek na nowym rynku
Katarzyna Pąk, Sony Poland

Program zmiany wizerunku firmy
Emila Osewska, British Airways

Zintegrowana komunikacja w koncernie ABB
Bruce Kaukas, Asea Brown Boveri Ltd

Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwach koncernu ABB
Beata Kopczyńska, Asea Brown Boveri Ltd Polska

Działania public relations w zintegrowanej komunikacji firmy
Piotr Czarnowski, First PR

Zintegrowana komunikacja międzynarodowej korporacji
Jacek Myrcha, Microsoft

Wiodące strategie komunikacji na rynku globalnym
Prof. Donald P. Cushman, Prof. Sarah S. King, The Cushman Group

Komunikacja zewnętrzna Toyota Motor Company
Jan Okulicz, Toyota Motor Poland

Całościowa identyfikacja firmy
Marek Weiland, Grupa A5

Corporate Advertising: prezentacja wyników badań
Roman Rostek, GFMP Management Consultants

Komunikacja zintegrowana
Marek Drabik, Coca-Cola

Warsztaty: Budowa strategii zintegrowanej komunikacji