face 2017 small

XXI Międzynarodowe Seminarium face 2017
Digitalizacja = Transformacja = Komunikacja

26-28 września 2017, Warszawa

MK 1
ChTT
Mike Klein, Principal
CHANGING THE TERMS

Mike Klein jest zamieszkałym w Holandii międzynarodowym konsultantem w obszarze komunikacji i aktywistą na rzecz komunikacji. Jego blog Changing the Terms skupia się na wadze strategii w komunikacji wewnętrznej, a jego firma o tej samej nazwie wspiera organizacje w identyfikowaniu kluczowych odbiorców – influencerów – i w tworzeniu strategicznych przekazów.

Mike wspiera osoby zarządzające komunikacja wewnętrzną również jako regionalny wiceprzewodniczący International Association of Business Communication (IABC) na kraje EMEA.

Mike ukończył studia MBA w London Business School. Zajmował wyższe stanowiska w obszarze komunikacji wewnętznej w firmach easyJet, Shell, the US Federal Government, VimpelCom, Cargill and Maersk. Na początku kariery zajmował się marketingiem politycznym w Stanach Zjednoczonych.

Gościnny wpis Mike’a Kleina na blogu GFMP >>

Cisco SK
Cisco
Stephanie Kannacher, Communications Manager Central Europe, EMEAR
CISCO

Stephanie Kannacher odpowiada za realizację strategii zintegrowanej komunikacji , która wspiera realizację biznesowych celów firmy. Wspiera wyższą kadrę zarządzającą w przekazywaniu głównego przesłania (story) firmy w spójny sposób do zróżnicowanych odbiorców w 28 krajach.

Wcześniej zajmowała stanowiska dyrektorskie w Cisco i Livingbrands. Karierę rozpoczynała od stanowiska Inside Sales Account Manager na Francję i Szwajcarię w Livingbrands.

Ukończyła  uniwersytety w  Regensburg (Niemcy) i Clermont-Ferrand (Francja) na kierunku Intercultural European Studies.

Gościnny wpis Stephanie Kannacher na blogu GFMP >>

Eaton_NB
Eaton
Nina Bennett, Marketing Technology and Operations, EMEA
EATON ELECTRIC LIMITED

Nina Benett jest ekspertem marketingu z międzynarodowym doświadczeniem w branży przemysłowej i usługowej w firmach z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Jest innowacyjnym i skutecznym menedżerem ds. marketingu z udokumentowanymi sukcesami w realizacji agresywnych celów biznesowych. Zanim rozpoczęła pracę w Eaton, pracowała dla wielu dużych przedsiębiorstw z branży zaawansowanych technologii.

Aktualnie odpowiada za wdrażanie digitalnej transformacji marketingu w krajach regionu EMEA, dbając by procesy marketingowe, digitlana infrastruktura i przekaz współdziałały w zapewnianiu znakomitych doświadczeń zarówno przez potencjalnych kupców jak i konsumentów. Kluczowe dla jej roli jest rozwijanie zdolności do opierania działań marketingowych na danych, co pozwala firmie zwiększać efektywność, zwinność i dostarczaną wartość, poprzez zapewnienie, że umiejętności pracowników działu marketingu dostosowują się do zmieniających się nawyków klientów, otoczenia marketingowego i kierunków obieranych przez firmę.

GE WO
GE
Waldemar Oldenburger, Director Communications & Public Affairs CEE
GE

Waldemar Oldenburger dołączył do GE z Alstom i pełni obecnie funkcję Dyrektora ds. Komunikacji i Public Affairs dla centralnej i wschodniej Europy, w ramach której jest oddany realizacji misji zwiększania obecności koncernu na rynku w regionie. Odpowiada za zapewnianie wysokiej reputacji firmy i wspieranie wzrostu firmy poprzez zarządzanie komunikacją za pomocą wizji i jasno zdefiniowanej strategii komunikacyjnej.

Wcześniej pracował jako Senior Communications Manager Europe and EMEA w amerykańskiej firmie chemicznej LyondellBasell (2007 – 2011). Zajmował się zarządzaniem relacjami z mediami, strategicznym planowaniem i relacjami z European Chemical Industry Association. Był również Managerem ds. Komunikacji w firmie BASF (2000-2006), w której rozpoczynał swoją karierę w 1999 roku jako stażysta.

Ukończył uniwersytety w  Konstanz (Niemcy) and Angers (Francja) na kierunku Public Policy and Management.

Gościnny wpis Waldemara Oldenburgera na blogu GFMP >>

HBR-600
HBReavis
Mariola Stawińska, Senior HR Business Partner
HB REAVIS

Humanistka i ekonomistka w jednym. Wierzy w to, że sukces biznesu to przede wszystkim ludzie i wysokie standardy komunikacji. Jej ambicją jest zapewnienie synergii efektywności biznesowej ze świetną atmosferą panującą w organizacji, w której to upatruje źródeł zaangażowania i wysokiej jakości pracy.

Trzy lata temu dołączyła do HB Reavis w Polsce, gdzie utworzyła dział HR, za który jest odpowiedzialna do tej pory. Zatrudniła w nim blisko 70% obecnej kadry. Z sukcesem wdrożyła program onboardingowy, zaopiekowała się zmianą wewnętrzną w organizacji oraz przeprowadzką do nowego biura zaprojektowanego zgodnie z zasadą „activity based workspace planning”. Obecnie pracuje nad takimi projektami jak „Wellness w firmie”, „People Leadership Program”, oraz „Program edukacyjny HB Reavis”. Dodatkowo nadal aktywnie uczestniczy we wszystkich etapach cyklu życia pracownika w organizacji, ale koncentruje się przede wszystkim na programach rozwojowych i na bliskim partnerowaniu biznesowi.

Jej największym dotychczasowym sukcesem jest tytuł „Najlepszego pracodawcy” przyznany HB Reavis w 2016 roku.

Zanim dołączyła do HB Reavis, pracowała m.in. w Honeywell (jako specjalista ds. HR) oraz Randstad (specjalizując się w rekrutacjach na stanowiska z sektora IT). Jest absolwentką wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego.

Gościnny wpis Marioli Stawińskiej na blogu GFMP >>

Maersk_MM-600
Maersk 1
Marko Mihajić, Regional Communications Manager
MAERSK

Od 13 lat zajmuje się komunikacją korporacyjną i public relations. Karierę w komunikacji rozpoczynał od branży budowlanej. Od 2011 roku zarządza komunikacją w firmie Maersk Line, będącej światowym liderem w branży transportu morskiego, gdzie początkowo odpowiadał za obszar Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry), a obecnie za cały region Europy i krajów Morza Śródziemnego.

Urodzony na Bałkanach, ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim a następnie zdobywał doświadczenie dziennikarskie w Ośrodku Informacji ONZ oraz PAP. Zajmuje się również obszarem CSR i aktywizacją społecznego potencjału współpracowników.

Gościnny wpis Marko Mihajicia na blogu GFMP >>

mBank MKB
mBank
Monika Karolak-Borowy, Ekspert ds. Komunikacji Wewnętrznej
MBANK

Odpowiada za komunikacją wewnętrzną w projektach strategicznych dla banku. Wcześniej budowała kulturę mobilności jako właściciel biznesowy aplikacji mobilnych dla pracowników mBanku.

Ukończyła psychologię społeczną na SWPS. Od wielu lat związana z instytucjami finansowymi, m.in. AXA i Bank Millennium.

Gościnny wpis Moniki Karolak-Borowy na blogu GFMP >>

mBank JP
mBank
Jacek Popiołek, Dyrektor Departamentu Zarządzania Nieruchomościami
MBANK

Doświadczony menedżer z udokumentowanymi osiągnięciami w dziedzinie nieruchomości komercyjnych, rozwoju biznesu oraz zarządzania projektami.

Z sukcesami wdrażał transformacje modeli biznesowych oraz optymalizował efektywność operacyjną.

Ukończył studia inżynierskie oraz MBA na Politechnice Warszawskiej.

Mellon GA
Mellon
Georgia Aravani, Regional HR Director
MELLON GROUP OF COMPANIES

Georgia Aravani posiada praktyczne doświadczenie w wielu obszarach zarządzania zasobami ludzkimi. Jest proaktywnym agentem zmian, który spędza czas wśród pracowników, pociągając ich do ciągłego rozwoju i zwiększania swojej efektywności, czego efektem jest serwis dodający wartości klientowi. Znakomity lider zespołu i konsultant w trudnych sprawach kadrowych i dotyczących rozwoju organizacyjnego.

Ukończyła uniwersytety w Atenach (filozofia, pedagogika i psychologia) oraz w Surrey (Wielka Brytania). Jest członkinią British Psychological Society oraz Greek People Management Association.

Mellon KCB
Mellon
Katarzyna Cebulska-Bajera, Prezes
MELLON POLAND

Katarzyna Cebulska-Bajera, prezes Mellon Poland, jest jednym z najbardziej doświadczonych menedżerów IT w Polsce. W ciągu kilkunastu lat swojej kariery zawodowej zdobywała wiedzę i doświadczenie w sektorze nowych technologii w takich  zagranicznych koncernach, jak Dell, Siemens czy Fujitsu Technology Solution.

Odpowiada za kompleksowe zarządzanie spółką Mellon Poland, która dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Firma obsługuje firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym.  

W maju br., podczas międzynarodowej konferencji Contact Center World Awards EMEA 2017 w Londynie, Mellon Poland został laureatem dwóch nagród. Firma otrzymała złotą statuetkę za Najlepszą Kampanię Wychodzącą (Best Outbound Campaign) i srebrną statuetkę za najlepsze Partnerstwo Outsourcingowe (Best Outsourcing Partnership). Oba wyróżnienia jeszcze bardziej umacniają pozycję Mellon wśród dostawców usług contact center. Spółka została także wyróżniona w kategorii ‚Best Outsourcing Partnership’.

W czerwcu br., Katarzyna Cebulska-Bajera, odebrała statuetkę „Gepardy Biznesu 2016”, którą Instytut Europejskiego Biznesu przyznał Mellon Poland. Jak wynika z badań wartość spółki w ciągu ostatnich dwóch lat wzrosła o 21,8%.

Gościnny wpis Katarzyny Cebulskiej-Bajery na blogu GFMP >>

Tim KF
Tim
Krzysztof Folta, Prezes Zarządu
TIM

Od niemal 30 lat tworzy we Wrocławiu markę TIM – największego w Polsce dystrybutora artykułów elektrotechnicznych, który w 2013 r. zmienił model biznesowy, stając się z sieci hurtowni multikanałowym e-sklepem TIM.pl. Wizjoner, innowator, pasjonat zarządzania i autorytet w dziedzinie wdrażania zmian. Jeden z najdłużej urzędujących prezesów spółek giełdowych (TIM SA jest na GPW od 1998 r.). Wyznaje zasadę, że „jedyną pewną rzeczą w TIM są zmiany” i dodaje, że „historia jest ważna, przyszłość jest ciekawsza”. Ciągle stawia firmie i pracownikom nowe wyzwania, ucząc myślenia o TIM jako o „neverending startup”.

Pod koniec 2016 r. w konkursie organizowanym przez branżowy miesięcznik „Rynek Elektryczny” Krzysztof Folta otrzymał tytuł Menadżera Rynku Branży Elektrotechnicznej. W tym samym czasie ICAN Institute – wydawca magazynu „Harvard Business Review Polska” – z okazji swojego 20-lecia wyróżnił prezesa Zarządu TIM SA tytułem „Lider Jutra” w kategorii „Lider Zmiany” (za „skuteczne przeprowadzenie swojej firmy przez trudną i wymagającą zmianę”) oraz nagrodą specjalną za „niezłomność we wprowadzaniu swojej firmy w erę rewolucji cyfrowej”.

Tim PM
Piotr Machowski,
były Dyrektor HR i Sprzedaży w TIM,
obecnie Country HR Manager w Action Poland

Jest doświadczonym menedżerem ds. HR i sprzedaży. W swoim życiu zawodowym łączy praktyczne doświadczenia zdobyte podczas wdrażania różnych projektów dotyczących zarządzania pracownikami z wiedzą teoretyczną. Tworzył i z powodzeniem wdrożył między innymi systemy motywacyjne, programy rozwoju, zasad wynagradzania oraz systemy ocen pracowników, które były powiązane z celami i linią biznesową przedsiębiorstw.

Specjalizuje się w projektach dotyczących zmian organizacyjnych, które zwykle wywołują największe emocje i są w dużym stopniu narażone na ryzyko niepowodzenia.