face 2017 small

XXI Międzynarodowe Seminarium face 2017
Digitalizacja = Transformacja = Komunikacja

26-28 września 2017, Warszawa

WARSZTATY (26.09.2017, WTOREK)

BYĆ ALBO NIE BYĆ: KSZTAŁTOWANIE ODPOWIEDNIEJ KULTURY, JAKO WARUNKU POWODZENIA TRANSFORMACJI DIGITALNEJ

PROGRAM WARSZTATÓW:

  1. DLACZEGO KULTURA TO NUMER JEDEN NA LIŚCIE PRIORYTETÓW OSÓB ODPOWIEDZIALNYCH ZA KOMUNIKACJĘ?
  2. JAKIEJ KULTURY POTRZEBUJĄ FIRMY OBECNIE I JAK WYPRACOWAĆ KIERUNKI WE WŁASNEJ ORGANIZACJI?
  3. JAK ROZWIJAĆ WŁAŚCIWĄ KULTURĘ? PRZYKŁADY SENSOWNEGO PODEJŚCIA I INICJATYW SKAZANYCH NA PORAŻKĘ
  4. JAK WYSTARTOWAĆ PRZEZWYCIĘŻAJĄC OPÓR ZARZĄDZAJĄCYCH I PRACOWNIKÓW REAGUJĄCYCH CYNICZNIE NA SŁOWA „KULTURA”I „WARTOŚCI”?

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Warsztaty rozpoczną się o godzinie 10:00 i potrwają do godziny 17:00. 
W trakcie warsztatów przewidziana jest przerwa na lunch.

GUJ3

Urszula Jabłońska,
Senior Consultant

gfmplogodtk

KONFERENCJA – DZIEŃ PIERWSZY (27.09.2017, ŚRODA)

10:00

Otwarcie konferencji

10:10

DIGITALIZACJA NIE JEST OPCJĄ, ALE JEDYNYM SPOSOBEM NA PRZETRWANIE

  • Na początku transformacji wyznaczonej przez przemysłowy internet czy też internet rzeczy
  • Jak GE na Węgrzech zmienia się w kierunku w pełni digitalnych produktów dostarczających więcej wartości dodanej
  • Coraz mniej pracy fizycznej i administracyjnej, ale coraz więcej miejsca dla wysoko wykwalifikowanych ekspertów
  • Włączanie pracowników w proces transformacji – uwrażliwianie
    na przyszłe zmiany wywoływane przez zdigitalizowaną gospodarkę

UKflag  Wykład w języku angielskim – tłumaczenie symultaniczne

GE WO bw

Waldemar Oldenburger, Director Communications & Public Affairs CEE

GE

11:10

Przerwa kawowa

11:30

NIE CHODZI O TECHNOLOGIĘ

  • Między dążeniem do ułatwienia sobie procesów komunikacji a celami komunikacji, które pozostają najważniejsze
  • Pozycjonowanie komunikacji w centrum zapewniania wyników
  • Technologia w centrum oznacza dział komunikacji postrzegany jako operator platformy zamiast poważnego partnera
  • Znajdowanie nowych sposobów dodawania wartości

UKflag  Wykład w języku angielskim – tłumaczenie symultaniczne

MK bw

Mike Klein, Principal

ChTT

12:30

DIGITALIZACJA, ZABURZENIE I TRANSFORMACJA KOMUNIKACJI FIRMY

  • Koniec ery masowego marketingu
  • Zaprzężenie digitalizacji do transformacji firmy i poprawy doświadczenia klienta
  • Dotrzymywanie kroku zmieniającym się zachowaniom klienta i krajobrazowi marketingowemu dzięki kompetentnym ludziom, efektywnym procesom i wspierającej to technologii
  • Jak zabrać pracowników w tę podróż

UKflag  Wykład w języku angielskim – tłumaczenie symultaniczne

Eaton_NB bw

Nina Bennett, Marketing Technology and Operations, EMEA

Eaton

13:30

Lunch

14:40

ŁĄCZENIE ODBIORCÓW POPRZEZ SIŁĘ TECHNOLOGII

  • Co era digitalizacji oznacza dla komunikacji
  • Od informowania do inspirowania i wpływania na kluczowe grupy docelowe
  • Jak skutecznie radzimy sobie ze zróżnicowanymi odbiorcami
    by zmieniać ich postrzeganie
  • Jak za pomocą palety narzędzi upowszechniamy wizję i strategię Cisco, wspieramy innowacyjność oraz poruszamy pracowników, klientów i partnerów

UKflag  Wykład w języku angielskim – tłumaczenie symultaniczne

Cisco SK bw

Stephanie Kannacher, Communications Manager Central Europe, EMEAR

Cisco

15:40

HR 2020: NADEJŚCIE NOWEJ ERY DLA HR

  • Transformacja dotychczasowych procedur HR
  • Zaangażowanie digitalnych pracowników
  • Zwiększanie efektywności i dostarczanej wartości

UKflag  Wykład w języku angielskim – tłumaczenie symultaniczne

Mellon GA bw

Georgia Aravani, Regional HR Director

Mellon-KCB-bw

Katarzyna Cebulska-Bajera, Prezes, Mellon Poland

Mellon

16:40

Podsumowanie i zakończenie pierwszego dnia konferencji

17:00

NETWORKING – ZAPRASZAMY NA BANKIET:
Zaraz po zakończeniu pierwszego dnia seminarium serdecznie zapraszamy Państwa do wspólnego spędzenia wieczoru. W miłej atmosferze będą mieli Państwo okazję do wymiany poglądów oraz do nawiązania kontaktów z innymi uczestnikami i wykładowcami.

KONFERENCJA – DZIEŃ DRUGI (28.09.2017, CZWARTEK)

9:00

Otwarcie drugiego dnia konferencji

9:05

LUDZIE – KLUCZOWY CZYNNIK DIGITALIZACJI

  • Digitalizacja – o co w niej chodzi?
  • Czy polskie firmy są gotowe do digitalnej transformacji – wyniki badań
  • Dlaczego to ludzie a nie technologia zdecydują o przetrwaniu?
  • Kto nada impet zmianom w firmie i porwie do nich pracowników – zarząd, HR, komunikacja? A może wszyscy razem?
GJS3

Joanna Stępień, Consultant

WK bw

Wojciech Kurda, Senior Consultant

logo-gfmp-square

10:05

SPRAWCZY MENEDŻER – SPRAWNA ORGANIZACJA – LOJALNY KLIENT

  • Szybki rozwój firmy – nowe wyzwania
  • Zamiast narzędzi komunikacji – sprawczy menedżer
  • Nadanie orientacji to nie tylko liczby do osiągnięcia
  • System spotkań kierowniczych
  • Zapobieganie silosowości jako warunek dynamicznego działania firmy
HBR-300-bw

Mariola Stawińska, Senior HR Business Partner

HBReavis

11:05

Przerwa kawowa

11:30

NAWET DOBRA ZMIANA TO KRYZYS? PRZEPROWADZENIE ORGANIZACJI PRZEZ ZMIANĘ NA PRZYKŁADZIE NOWEJ CENTRALI MBANKU W ŁODZI

  • Założenia projektu o charakterze strategicznym dla mBanku
  • Rola komunikacji wewnętrznej w procesie zarządzenia zmianą
  • Zmiana kulturowa i zaangażowanie pracowników w stworzenie nowego środowiska pracy
  • Narzędzia digitalne i mobilne jako warunek efektywnej komunikacji
mBank MKB bw

Monika Karolak-Borowy, Ekspert ds. Komunikacji Wewnętrznej

mBank JP bw

Jacek Popiołek, Dyrektor Departamentu Zarządzania Nieruchomościami

mBank

12:30

DIGITALIZACJA – PROJEKT HR CZY IT?

„Nadchodzi taka chwila w życiu każdej organizacji, kiedy zmiana jest nieunikniona.” (Peter F. Drucker)

  • Po co zmieniać, skoro jest tak dobrze? Rzecz o tym, dlaczego hossa jest najlepszym i najtrudniejszym momentem na rozpoczęcie zmian.
  • 7 grzechów głównych tradycyjnego modelu. Jak przestać grzeszyć, płynąc na fali fascynacji nowymi technologiami?
  • Wejście w świat online – projekt czy proces?
  • Model hybrydowy organizacji, czyli dlaczego tak bardzo potrzebujemy ludzi.
Tim KF bw

Krzysztof Folta, Prezes Zarządu

Tim-PM-bw

Piotr Machowski, były Dyrektor HR i Sprzedaży  w TIM, obecnie Country HR Manager w Action Poland

Tim

13:30

Lunch

14:40

ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ FIRMY W CZASACH ZMIAN I DIGITALIZACJI – WYZWANIA I SZANSE

  • Jak zmieniające się środowisko firmy wpływa na nasz sposób zarządzania komunikacją  
  • Digitalna rewolucja zmienia sposób funkcjonowania firm – ale jak zmienia ich sposób komunikacji?
  • Komunikacja zbudowana na zaufaniu – jak komunikować się w sposób szczery i otwarty w trakcie dużych zmian?
  • Zaangażuj odbiorców – umożliw, przygotuj, doradź – Jak komunikacja stała się strategiczna i odeszła od zwykłego przekazywania informacji?
  • Wiarygodność i przejmowanie odpowiedzialności – rola top management w komunikacji firmy
Maersk-MM-bW-new

Marko Mihajić, Regional Communications Manager

Maersk 1

15:40

Podsumowanie i zamknięcie konferencji

15:45

NETWORKING – ZAPRASZAMY DO ROZMÓW PRZY KAWIE I CIASTKU: 
To koniec prezentacji, ale nie koniec konferencji. Zachęcamy do pozostania i kontynuowania rozmów z innymi uczestnikami konferencji.

Uczestnictwo wykładowców zostało potwierdzone. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w agendzie z przyczyn niezależnych od organizatora.