25 LAT DOŚWIADCZENIA W KONSULTINGU – TYSIĄCE SKUTECZNYCH ROZWIĄZAŃ DLA LIDERÓW

NASZ ZESPÓŁ

BOGDAN DĄBROWSKI

MANAGING CONSULTANT

Ekspert w dziedzinie zarządzania, komunikacji organizacyjnej i kultury organizacyjnej.

Jego bogate doświadczenie doradcze obejmuje realizację wielu kompleksowych projektów, jak np. opracowywanie i wdrażanie strategii biznesowej i organizacyjnej firmy, zmiany kulturowe w organizacji, coaching dla szefów firm, zarządzanie zmianami, zarządzanie w sytuacji kryzysowej, wdrażanie kompetencji przywódczych, doskonalenie komunikacji wewnętrznej, opracowywanie strategii sprzedaży.

Jako trener przeszkolił kilka tysięcy menedżerów i specjalistów.

Projekty doradcze i szkoleniowe realizował dla takich firm, jak m.in.:

Allianz, Aviva, Bank BPH, Bank Zachodni WBK, British American Tobacco, Bunge, Coty, DHL, GlaxoSmithKline, Grüner+Jahr, Grupa ITI, Grupa Żywiec, Hewlett-Packard, Kompania Piwowarska, Pfizer, Philip Morris, Polkomtel, Polpharma, Raiffeisen Bank, SAP, Siódemka, Südzucker, TAURON Obsługa Klienta, Teva, Vattenfall, Volkswagen Poznań, Wyeth, Zentiva.

Autor badań dotyczących zarządzania w polskich przedsiębiorstwach, których wyniki opublikował w kilkudziesięciu artykułach fachowych (m.in. w Harvard Business Review Polska, Forbes, Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Businessman Magazine, Personelu i Zarządzaniu, Gazecie Bankowej) oraz przedstawiał na specjalistycznych konferencjach.

Przed rozpoczęciem pracy doradcy zdobywał praktyczne doświadczenie w Niemczech w takich firmach, jak NEC, Sony, czy System Studio. Ukończył Wydział Komunikacji Społecznej Uniwersytetu w Monachium oraz Podyplomową Szkołę Zarządzania i Marketingu pod patronatem przemysłowców Bawarii.

Artykuły na blogu GFMP >>

JAROSŁAW ZAJĄC 

SENIOR 
CONSULTANT

Specjalista w zakresie zarządzania strategicznego.
Odpowiedzialny za Customer Relationship Management. 

Współrealizował projekty doradcze dotyczące rozwijania strategii biznesowej, strategii sprzedaży, badania opinii pracowników i audytów komunikacyjnych oraz sesji warsztatowych dla pracowników zorientowanych na wypracowywanie rozwiązań doskonalących.

Pracował m.in. dla takich firm, jak:

Astellas, Aviva, Bank BPH,  Bunge, Coty, Grupa Żywiec, IKEA, Pfizer, Philip Morris, PLIVA Kraków, Schering, Südzucker, Wyeth). Jako trener prowadził szkolenia m.in. dla  Ericsson, Firmy Chemicznej Dwory, Maspex, Netia, Philip Morris, Poczty Polskiej, Schering, UCB Pharma.

Prowadził również wykłady na konferencjach specjalistycznych. Uczestniczył w realizacji projektów badań reklam wizerunkowych Corporate Advertising, komunikacji firmy oraz badań dotyczących zarządzania, opublikował artykuły m.in. w Businessman Magazine i Computerworld.

Ukończył Wydział Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej, ma praktykę zawodową w firmach międzynarodowych. Uczestniczył w specjalistycznych konferencjach (m.in. „Communication Conference: New Practices in Communication Strategy & Leadership” zorganizowanej w Nowym Jorku przez Conference Board).

Artykuły na blogu GFMP >>

URSZULA JABŁOŃSKA

SENIOR 
CONSULTANT

Specjalizuje się w zakresie zarządzania oraz doskonalenia umiejętności menedżerskich, z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy trenerskiej i doradczej. 

Realizowała liczne projekty doradcze i szkoleniowe (m.in.: sesje dla zarządu, warsztaty doskonalące organizację, zarządzanie talentami, przygotowanie coachów i podopiecznych do procesu coachingu, oceny umiejętności kadry menedżerskiej metodą Assessment Center, audyty komunikacyjne, badania opinii pracowników, szkolenia menedżerskie, doskonalenie komunikacji wewnętrznej).

Pracowała dla takich firm, jak m.in.:

Allegro, Bayer, Bunge, Coty, DHL, Ergo Hestia, Ericsson, Ernst & Young Global Services, Firma Chemiczna Dwory, Grundig, Gruner+Jahr, Grupa Heinz, Grupa ITI, Hexal, Hewlett-Packard, HP Global Business Center, ING Bank Śląski, ING Nationale Nederlanden, Kimball Electronics, Kompania Piwowarska, Maspex, Netia, Nycomed, Pfizer, Philip Morris, Polbank, Polkomtel, Provident, Sanofi, Siódemka, Südzucker Polska, Tauron, Telewizja Polska, Tieto, T-Mobile, Tower Automotive, Vattenfall, Wyeth, Zentiva.

Realizowała badania dotyczące wyzwań, jakie stoją przed menedżerami, komunikacją oraz obszarem zarządzania personelem w firmach. Jest autorką fachowych publikacji w Personelu i Zarządzaniu.

Ukończyła Wydział Zarządzania Przedsiębiorstwem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, uczestniczka specjalistycznych konferencji (m.in. „Competency Conference Using Competency-Based Tools and Applications” zorganizowana w Brukseli przez Linkage Inc, „Strategic HR Summit – HR and the High Performance Organization” zorganizowana w Londynie przez Melcrum).

Artykuły na blogu GFMP >>

WOJCIECH KURDA 

SENIOR 
CONSULTANT

Specjalista w zakresie diagnozowania organizacji oraz doskonalenia obszaru komunikacji wewnętrznej w firmach, z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy doradczej. 

Odpowiedzialny za realizację projektów badań opinii pracowników i audytów komunikacyjnych, w takich firmach jak:

AXA, Danone, Grupa ITI, Grupa PZU, IBM BTO BCS, NEUCA, Pfizer, Philip Morris, Polkomtel, Raiffeisen Polbank, TAURON Ciepło, T-Mobile, Wyeth.

Zrealizował projekty doradcze ukierunkowane na opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej oraz doskonalenie mediów firmowych (intranet, wydawnictwa wewnętrzne) dla takich firm jak:

Bunge, Coty, ENEA, GAZ-SYSTEM, Grupa PGE, Grupa Żywiec, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, PGL Lasy Państwowe, Sanofi, Südzucker, Vattenfall, Volkswagen Poznań.

Przeprowadził sesje warsztatowe dla zespołów ds. komunikacji oraz szkolenia otwarte dla osób odpowiedzialnych za komunikację firmy, w których wzięło udział kilkuset menedżerów i specjalistów.

Absolwent socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Uczestniczył w specjalistycznych konferencjach (m.in. „The Strategic Communication Management Summit” organizowanej w Londynie przez Melcrum).

Współautor badań dotyczących najważniejszych wyzwań dla komunikacji w polskich firmach oraz wyzwań dla HR. Autor publikacji w Communication WorldHarvard Business Review PolskaGazecie BankowejPersonelu i ZarządzaniuPulsie Biznesu i ThinkTank.

Artykuły na blogu GFMP >>

JOANNA STĘPIEŃ 

CONSULTANT

Specjalizuje się w doskonaleniu umiejętności interpersonalnych, prowadzeniu warsztatów doradczych oraz w projektach diagnostycznych. 

Przygotowywała i realizowała projekty szkoleniowe związane z zarządzaniem kompleksowością, zarządzaniem zespołem rozproszonym, komunikacją i współpracą międzykulturową, obsługą klienta w środowisku międzykulturowym, budowaniem zaangażowania pracowników, tworzeniem kultury organizacyjnej, wzmacnianiem współpracy w zespole oraz komunikacją firmy.

Jej doświadczenie obejmuje również realizację audytów komunikacji wewnętrznej oraz projektów z obszaru HR ukierunkowanych na ocenę kompetencji, (Assessment i Development Center).

Projekty szkoleniowe i doradcze prowadziła dla takich firm, jak m.in.:

Allegro, Bahlsen Polska, Bunge, BZ WBK, Capgemini Software Solutions Center, Colgate-Palmolive Services Poland, Credit Agricole Bank, Ericsson, Grupa Żywiec, GSK, HP Global Business Center, IBM BTO BCS, LUX MED, Maspex, Netia, NSG, PGE GiEK, PGL Lasy Państwowe, PZU, Südzucker Polska, Tauron Dystrybucja, Teva Pharmaceuticals, Volkswagen Poznań.

Pracuje w języku polskim i angielskim. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Artykuły na blogu GFMP >>

NASI KLIENCI

FMCG

Agros Nova
Alima Gerber
Altadis
Avon Cosmetics
Bahlsen
British American Tobacco
Bunge
Carlsberg
Coca Cola
Colgate-Palmolive
Coty
Danone
Dr Irena Eris
Gallaher
Grupa Żywiec
Heinz
Hochland
Imperial Tobacco
Kompania Piwowarska
Kraft Foods
Mars
Maspex Wadowice
Nestle
Nivea
Nutricia
Philip Morris
Scandinavian Tobacco
Südzucker
Tchibo
Wrigley
Żywiec Zdrój

PRZEMYSŁ

3M
ABB
Amica
Autoliv
Bombardier Transportation
Bridgestone
Danfoss
Delphi Automotive Systems
Energa-Operator
Faurecia
Gaz-System
GE Power Controls
GKN Automotive
Grupa ENEA
Grupa LOTOS
Kimball Electronics
Lafarge
Metsa Tissue
Michelin
Philips
PGE
PKN Orlen
Reckitt Benckiser
Rockwool
Sanitec Koło
TAURON
Tower Automotive
Toyota Motor Manufacturing
Vattenfall
Volkswagen Poznań
Whirlpool
ZAK

FINANSE

AIG Bank
Allianz
Avanssur
Aviva
AXA
Bank BPH
Bank Millennium
Bank Zachodni WBK
BNP Paribas Bank
BRE Bank
CA IB Financial Advisors
Credit Agricole Bank
Credit Suisse
Deutsche Bank
Ergo Hestia
Europejski Fundusz Leasingowy
Fortis Bank
Grupa PZU
ING Bank Śląski
ING Usługi Finansowe
Kredyt Bank
PKO Bank Polski
Polbank EFG
Provident
Raiffeisen Bank
Santander Consumer Bank
Warta

USŁUGI, MEDIA

Agora
AmRest
Aster City Cable
Axel Springer
Bertelsmann Media
Bonnier Business
BP
British Airways
Carrefour
DHL Express         
DPD Polska
ID Logistics
IKEA Retail
Jeronimo Martins Dystrybucja
Leroy Merlin
LUX MED
Makro Cash and Carry
Onet.pl
Multikino
Pascal
Polskie Linie Lotnicze LOT
Real
Schenker
Siódemka
Telewizja Polska
Tesco
TNT Express Worldwide
TVN
UPS

FARMACJA

Astellas Pharma
AstraZeneca Pharma
Bayer
Bioton
Boehringer Ingelheim
Eli Lilly
Gedeon Richter
GlaxoSmithKline Pharmaceuticals
Johnson & Johnson
Maco Pharma
NEUCA
Nycomed
Novartis
Pfizer
Polpharma
Sanofi
Servier
Teva
UCB Pharmacia
Wyeth
Zentiva

TELEKOMUNIKACJA, IT, TECHNOLOGIE

Alcatel
ComputerLand
Energis
Hewlett Packard
IMG Information Management
Industrial and Financial Systems
Netia
Nokia
Oce
P4
Polkomtel
SAP
Siemens
Telefonia Dialog
T-Mobile

SSC / BPO

Avon EMEA Finance Service Centre
Capgemini Software Solution Center
CATLIN Shared Services Europe
Colgate-Palmolive Services Poland
Coloplast
Credit Suisse – Centre of Excellence
Hewlett Packard BPO Polska
HP Global Business Center
IBM BTO Business Consulting Services
Philip Morris International SCE
Tieto Poland
Vattenfall Business Services

25 LAT DOŚWIADCZENIA W KONSULTINGU – TYSIĄCE SKUTECZNYCH ROZWIĄZAŃ DLA LIDERÓW

NUMER 1 W KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W POLSCE

NASZ ZESPÓŁ

BOGDAN DĄBROWSKI

MANAGING CONSULTANT

Ekspert w dziedzinie zarządzania, komunikacji organizacyjnej i kultury organizacyjnej.

Jego bogate doświadczenie doradcze obejmuje realizację wielu kompleksowych projektów, jak np. opracowywanie i wdrażanie strategii biznesowej i organizacyjnej firmy, zmiany kulturowe w organizacji, coaching dla szefów firm, zarządzanie zmianami, zarządzanie w sytuacji kryzysowej, wdrażanie kompetencji przywódczych, doskonalenie komunikacji wewnętrznej, opracowywanie strategii sprzedaży.

Jako trener przeszkolił kilka tysięcy menedżerów i specjalistów.

Projekty doradcze i szkoleniowe realizował dla takich firm, jak m.in.:

Allianz, Aviva, Bank BPH, Bank Zachodni WBK, British American Tobacco, Bunge, Coty, DHL, GlaxoSmithKline, Grüner+Jahr, Grupa ITI, Grupa Żywiec, Hewlett-Packard, Kompania Piwowarska, Pfizer, Philip Morris, Polkomtel, Polpharma, Raiffeisen Bank, SAP, Siódemka, Südzucker, TAURON Obsługa Klienta, Teva, Vattenfall, Volkswagen Poznań, Wyeth, Zentiva.

Autor badań dotyczących zarządzania w polskich przedsiębiorstwach, których wyniki opublikował w kilkudziesięciu artykułach fachowych (m.in. w Harvard Business Review Polska, Forbes, Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Businessman Magazine, Personelu i Zarządzaniu, Gazecie Bankowej) oraz przedstawiał na specjalistycznych konferencjach.

Przed rozpoczęciem pracy doradcy zdobywał praktyczne doświadczenie w Niemczech w takich firmach, jak NEC, Sony, czy System Studio. Ukończył Wydział Komunikacji Społecznej Uniwersytetu w Monachium oraz Podyplomową Szkołę Zarządzania i Marketingu pod patronatem przemysłowców Bawarii.

JAROSŁAW ZAJĄC 

SENIOR 
CONSULTANT

Specjalista w zakresie zarządzania strategicznego.
Odpowiedzialny za Customer Relationship Management. 

Współrealizował projekty doradcze dotyczące rozwijania strategii biznesowej, strategii sprzedaży, badania opinii pracowników i audytów komunikacyjnych oraz sesji warsztatowych dla pracowników zorientowanych na wypracowywanie rozwiązań doskonalących.

Pracował m.in. dla takich firm, jak:

Astellas, Aviva, Bank BPH,  Bunge, Coty, Grupa Żywiec, IKEA, Pfizer, Philip Morris, PLIVA Kraków, Schering, Südzucker, Wyeth). Jako trener prowadził szkolenia m.in. dla  Ericsson, Firmy Chemicznej Dwory, Maspex, Netia, Philip Morris, Poczty Polskiej, Schering, UCB Pharma.

Prowadził również wykłady na konferencjach specjalistycznych. Uczestniczył w realizacji projektów badań reklam wizerunkowych Corporate Advertising, komunikacji firmy oraz badań dotyczących zarządzania, opublikował artykuły m.in. w Businessman Magazine i Computerworld.

Ukończył Wydział Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej, ma praktykę zawodową w firmach międzynarodowych. Uczestniczył w specjalistycznych konferencjach (m.in. „Communication Conference: New Practices in Communication Strategy & Leadership” zorganizowanej w Nowym Jorku przez Conference Board).

URSZULA JABŁOŃSKA

SENIOR 
CONSULTANT

Specjalizuje się w zakresie zarządzania oraz doskonalenia umiejętności menedżerskich, z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy trenerskiej i doradczej. 

Realizowała liczne projekty doradcze i szkoleniowe (m.in.: sesje dla zarządu, warsztaty doskonalące organizację, zarządzanie talentami, przygotowanie coachów i podopiecznych do procesu coachingu, oceny umiejętności kadry menedżerskiej metodą Assessment Center, audyty komunikacyjne, badania opinii pracowników, szkolenia menedżerskie, doskonalenie komunikacji wewnętrznej).

Pracowała dla takich firm, jak m.in.:

Allegro, Bayer, Bunge, Coty, DHL, Ergo Hestia, Ericsson, Ernst & Young Global Services, Firma Chemiczna Dwory, Grundig, Gruner+Jahr, Grupa Heinz, Grupa ITI, Hexal, Hewlett-Packard, HP Global Business Center, ING Bank Śląski, ING Nationale Nederlanden, Kimball Electronics, Kompania Piwowarska, Maspex, Netia, Nycomed, Pfizer, Philip Morris, Polbank, Polkomtel, Provident, Sanofi, Siódemka, Südzucker Polska, Tauron, Telewizja Polska, Tieto, T-Mobile, Tower Automotive, Vattenfall, Wyeth, Zentiva.

Realizowała badania dotyczące wyzwań, jakie stoją przed menedżerami, komunikacją oraz obszarem zarządzania personelem w firmach. Jest autorką fachowych publikacji w Personelu i Zarządzaniu.

Ukończyła Wydział Zarządzania Przedsiębiorstwem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, uczestniczka specjalistycznych konferencji (m.in. „Competency Conference Using Competency-Based Tools and Applications” zorganizowana w Brukseli przez Linkage Inc, „Strategic HR Summit – HR and the High Performance Organization” zorganizowana w Londynie przez Melcrum).

WOJCIECH KURDA 

SENIOR 
CONSULTANT

Specjalista w zakresie diagnozowania organizacji oraz doskonalenia obszaru komunikacji wewnętrznej w firmach, z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy doradczej. 

Odpowiedzialny za realizację projektów badań opinii pracowników i audytów komunikacyjnych, w takich firmach jak:

AXA, Danone, Grupa ITI, Grupa PZU, IBM BTO BCS, NEUCA, Pfizer, Philip Morris, Polkomtel, Raiffeisen Polbank, TAURON Ciepło, T-Mobile, Wyeth.

Zrealizował projekty doradcze ukierunkowane na opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej oraz doskonalenie mediów firmowych (intranet, wydawnictwa wewnętrzne) dla takich firm jak:

Bunge, Coty, ENEA, GAZ-SYSTEM, Grupa PGE, Grupa Żywiec, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, PGL Lasy Państwowe, Sanofi, Südzucker, Vattenfall, Volkswagen Poznań.

Przeprowadził sesje warsztatowe dla zespołów ds. komunikacji oraz szkolenia otwarte dla osób odpowiedzialnych za komunikację firmy, w których wzięło udział kilkuset menedżerów i specjalistów.

Absolwent socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Uczestniczył w specjalistycznych konferencjach (m.in. „The Strategic Communication Management Summit” organizowanej w Londynie przez Melcrum).

Współautor badań dotyczących najważniejszych wyzwań dla komunikacji w polskich firmach oraz wyzwań dla HR. Autor publikacji w Communication WorldHarvard Business Review PolskaGazecie BankowejPersonelu i ZarządzaniuPulsie Biznesu i ThinkTank.

JOANNA STĘPIEŃ 

CONSULTANT

Specjalizuje się w doskonaleniu umiejętności interpersonalnych, prowadzeniu warsztatów doradczych oraz w projektach diagnostycznych. 

Przygotowywała i realizowała projekty szkoleniowe związane z zarządzaniem kompleksowością, zarządzaniem zespołem rozproszonym, komunikacją i współpracą międzykulturową, obsługą klienta w środowisku międzykulturowym, budowaniem zaangażowania pracowników, tworzeniem kultury organizacyjnej, wzmacnianiem współpracy w zespole oraz komunikacją firmy.

Jej doświadczenie obejmuje również realizację audytów komunikacji wewnętrznej oraz projektów z obszaru HR ukierunkowanych na ocenę kompetencji, (Assessment i Development Center).

Projekty szkoleniowe i doradcze prowadziła dla takich firm, jak m.in.:

Allegro, Bahlsen Polska, Bunge, BZ WBK, Capgemini Software Solutions Center, Colgate-Palmolive Services Poland, Credit Agricole Bank, Ericsson, Grupa Żywiec, GSK, HP Global Business Center, IBM BTO BCS, LUX MED, Maspex, Netia, NSG, PGE GiEK, PGL Lasy Państwowe, PZU, Südzucker Polska, Tauron Dystrybucja, Teva Pharmaceuticals, Volkswagen Poznań.

Pracuje w języku polskim i angielskim. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim.

NASI KLIENCI

FARMACJA

Astellas Pharma
AstraZeneca Pharma
Bayer
Bioton
Boehringer Ingelheim
Eli Lilly
Gedeon Richter
GlaxoSmithKline Pharmaceuticals
Johnson & Johnson
Maco Pharma
NEUCA
Nycomed
Novartis
Pfizer
Polpharma
Sanofi
Servier
Teva
UCB Pharmacia
Wyeth
Zentiva

TELEKOMUNIKACJA, IT, TECHNOLOGIE

Alcatel
ComputerLand
Energis
Hewlett Packard
IMG Information Management
Industrial and Financial Systems
Netia
Nokia
Oce
P4
Polkomtel
SAP
Siemens
Telefonia Dialog
T-Mobile

SSC / BPO

Avon EMEA Finance Service Centre
Capgemini Software Solution Center
CATLIN Shared Services Europe
Colgate-Palmolive Services Poland
Coloplast
Credit Suisse – Centre of Excellence
Hewlett Packard BPO Polska
HP Global Business Center
IBM BTO Business Consulting Services
Philip Morris International SCE
Tieto Poland
Vattenfall Business Services